Gå til innhold

Tråd för oss med termin runt v 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag har termin måndag 12 - en liten fille vecka till! Samtidigt som jag önskar att bli klar nu! Har jag stunder som jag tänker herregud om Max 3 veckor är vi 4 i familjen! Och det är väldigt spännande att vänta och se när och hur det startar! Blev ju igångsatt förra gången så hoppas så att det kör igång av sig självt denna gång.

Ska på kontroll på onsdag och då har jm lovat att kolla mogning och cm, ser det bra ut blir det stripping... Så är väldigt spänd nu!!

Min bekkenlösning blir bara bättre gör varje dag OCH jag är sååå glad det är höst och inte 35 grader ute!!

Hur är det med er andra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin dagen etter deg, 13.sep. Må si at jeg gleder meg veldig til å komme i fødsel, har lyst å få vondt liksom :)

foreløpig er det bare vonde kynnere og nedpress. det er vondt å gå, kjennes ut som at babyen ligger godt ned i bekkenet. skal på kontroll i morgen, men man får neppe svar på det spørsmålet jeg lurer mest på nå, når kommer babyen??? he he

jeg er og veldig glad for at høsten endelig er her, godt med kaldere luft :)

Du er heldig som får sjekket om modning osv. det gjør neppe legen min. forige gang fødte jeg en dag over termin, er spent på når det starter denne gangen. føler meg mye mer tung/vondt i kroppen nå med alle kynnere stramminger, bare jeg bøyer meg blir magen hard.

Skrevet

Heisan :) jeg har termin 19 sept, og har 14dager igjen... Er første gangs fødene og alt er veldig spennende... Gru/gleder meg,men kjenner også at jeg er veldig klar for fødsel, men i noen stunder kommer panikken for om jeg klarer dette :P hehe... Men har hatt masse smerter i mage/rygg i en uke nå, og i dag sto jeg opp kl 04.00 pga ekstreme smerter i ryggen og kynnere... og da kjenner jeg at jeg ønsker meg sikkelig vondt som fører til at prinsen kommer ;) Skal til jordmor imorgen og håper hode har festet seg, hode har ligget langt ned i bekkenet siden uke 32,da var jeg på UL, så jordmor trodde ikke han ville hoppe ut av bekkenet og snu seg... :) og det er positvit..

Håper på at fødselen starter for oss alle snart nå :)

Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

hei hei!

jeg har termin 17. sept og haaper saa saart at noe starter snart! begynner aa bli spro av denne ventingen!

hadde en dromme fodsel 1 uke for termin med forste mann og gruer meg ikke i det hele tatt til fodselen.. vil bare ha den overstaatt saann at vi kan kose oss med den lille prinsessen!

skal til modningsakupunktur paa onsdag, og stripping hos JM paa torsdag, saa satser veldig paa at det kommer til aa gjore susen!

blir spennede aa folge med her inne i dagene fremover!

lykke til til alle sammen!

Skrevet

Termin 13. september, men er ikke klar:-( har nettopp kommet meg etter en lei uvi og ønsker bare å kunne kose meg med de to trollene jeg allerede har før det braker løs igjen. Har født to ganger før, den første 2 uker før termin den andre en uke på overtid. Så nå føler jeg liksom at det kan skje når som helst.

Er ikke så plaget av hverken det ene eller det andre nå som hodet er festet og bekkenet har stabilisert seg. Kan fakstisk gjerne gå slik et par uker til. Vet ikke om det er fordi jeg vet at dette er sistemann, men har vært mye mer klar for fødsel med de to andre på denne tiden. Vet at jeg kommer til å savne sparkene i magen, alenetiden jeg nyter godt av nå mot slutten og nattesøvnen. Samtidig er jeg også veldig spent på hvordan mammadalten på 2 kommer til å takle å få et søsken til.

Vel vel, lykke til jenter. Håper ikke jeg blir den som sniker i køen for å si det sånn:-)

Skrevet

Ja det är spännande det här - verkligen inspurt. Dagarna går ok att komma igenom, men jag tycker allt att det är kvällarna som är mest slitsamma. Kroppen är sliten efter dagen (även fast jag sover på dagen) känner mig 15 kg tyngre än på morgonen och är lika spänd varje kväll om det kanske startar på natten...så lika besviken på morgonen..! :0)

Fler som har det så?

Skrevet

ja jeg foler det akkurat paa samme maaten! paa kveldene har jeg vondt over alt... og foler som du sier at jeg er mange kilo tyngre enn jeg var paa morgenen!

formen er for saa vidt fin saann generelt, har ikke hatt de verste plagene dette svangerskapet, og kunne helt sikkert gaatt saann som dette en god stund til, men det er det at man mentalt har forberedt seg paa denne datoen, og naa naar den nermer seg med stormskritt saa leiter jeg etter tegn paa at ting er i gang hele tiden!! om jeg hadde vist at neste lordag, da braker det los, da hadde jeg nok kunnet slappet av mer, og nytt denne siste tiden..

men foler det hele tiden er et slags jag... ser etter denne beromte slimproppen HVER gang jeg er paa do, hver gang det er en kynner saa tenker jeg: "er ikke denne litt vondere enn de andre jeg har hatt??" kanskje det er et tegn!! "er ikke dette mens smerter jeg kjenner??" osv, osv... klarer ikke aa slappe av og la ting skje naar det skjer!

saa naa vil jeg i grunnen har fodselen overstaatt saann at jeg slipper aa lure mer! :)

Skrevet

Ha ha kunde lika gärna varit jag som skrev det!! Ska vi bilda en klubb?? Hi hi!

Jag är fröken planläggning ellers och det passar mig såååå dåligt att inte ha kontroll på när saker sker.

Fick ex ikväll satt igång mig och samboen till att vaska alla golv i huset (i tillfälle det sätter igång inatt så kommer jag hem till rent hus...nörd...i know!!)

Samma gäller kläsvask - har nog aldrig haft så lite skitiga kläder i hus. Men men är ju sysselsättning i alla fall!! ;)

Jag tänkte när jag kom in på detta trimestret att det var så mycket prat om föding men jammen mig har jag blivit lik!! Hi hi! Ska bli spännande att följa alla in i det sista nu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...