Gå til innhold

Noen som har Lenovo pc?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har Lenovo og er kjempefornøyde :-) Har bare hatt den en ukes tid. Har sansen for å logge på med kun fingeravtrykk, he he :-) Tastaturet er skikkelig bra i forhold til min gamle pc. Samboeren min digger det scrollegreiene (rød knapp), jeg er fortsatt litt uvant med det. Samboeren min tråla nettet og brukerundersøkelser og anmeldelser før valget falt på denne pcn, har visst fått strålende kritikker.

IBM har inngått en avtale med lenovo (kinesisk selskap) der lenovo får lov til å selge IBM sin thinkpad teknologi.

thinkpad har tradisjonelt blitt sett på som robuste maskiner som tåler en trøkk. Lenovo har muligens ikke heeeeeeeelt samme standard på sine maskiner, men jeg vil fremdeles si at de tåler mer enn tilsvarende dell eller HP maskiner. Lenovo sin X serie er helt på høyde med macbook Air maskinene i dag. Vi har en lenovo 420S og er veldig godt fornøyd med den. Bra lyd, ok skjerm, solidstate harddisk.

min anbefaling: Aboslutt. kjøp lenovo om du vil. du har ikke noe å være redd for

Det er ikke lenovo thinkpad jeg har sett på da.. det er denne her:

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=222772&model=&salg=

Den har jo 4 gb minne og 750 gb harddisk, så jeg syns det er en god pris for en 13" pc.

Står mellom denne her eller en hp probook til omtrent samme prisen men med bare 320 gb harddisk.. er vel nok det også egentlig men.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...