Gå til innhold

Rusler tilbake her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det så og si bekreftet at det ikke er liv i magen min. Hjemmetest i dag lyste "ikke gravid". Det er selvfølgelig trist siden det er min andre SA på 3 mnd. Men det er også litt godt at jeg vet det, siden det har vært usikkert i 3 uker om det har vært liv inni der.. Så da er det til legen på fredag og be om ultralyd for å se om livmoren min er som den skal være..

Er redd for at ks og spiralen som gravde seg inn i livmoren kan ha ødelagt muligheten for at egget får festet seg godt nok. Men jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd. Det er selvfølgelig også sannsynlig at det bare er naturen som har gått sin gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette sliter jeg med også! KS i 08, kobberspiral etter det. Den krabbet oppover og "forsvant". Fikk mye magesmerter, ble henvist til ul, og fant den frem. Fikk den ut med en del smerter. Har prøvd å bli gravide i ett år nå, fikk pos. Test 27 aug, og mistet i SA rett før helgen. Skal til gyn på torsdag, og jeg gleder meg! Håper du kan oppdatere meg på hvilke konsekvenser legen opplyser at KS og forsvunnet spiral er.. Lykke til!!

Skrevet

Nei nei Mrs Nøkkel.. D skulle jo ikke være her :/ Jeg fikk også bekreftet som sagt.. To kjemiske gra iditeter på rad. Hadde kobber jeg og.. Samtkjenner sånne cyster på tappen. Står at de ikke skal være farlige og at de går bort men det har ikke mine gjort.

Kan dere ikke slenge dere på ikm 39 ( blir vel det for dere også) så kan vi støtte hverandre der denne neste pp .

Utrolig frustrerende dette her.. De sier vel at man egentlig skal vente en runde etter sa, ma og kg men det kommer jeg ikke til å gjøre.

Klem til dere

Skrevet

Ska slenge meg på ikm 39.. Orker heller ikke å vente en runde..

Skal oppdatere på fredag etter jeg har vært hos legen, men er ikke sikkert han vet noe. Kan være jeg må vente til ultralyd neste uke før jeg får svar...

Skrevet

Dette hørtes kjent ut.. Jeg tok ks i 09, har fått positive tester nå i mai, juli og august. så jeg skal til legen i slutten av september for å finne ut hva som er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...