Lykkelig91 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Var hos legen i uke 32 og har ny time igjen når jeg er 37+2, men kom til å tenke på at hvis babyen ligger i seteleie så skal de vel forsøke å snu i uke 36? Er det for sent med legetime og evt snuing i uke 37?
miepia30 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 det er ikke alle fødesteder man forsøker vendingsforsøk engang. Det vil avhenge av str på baby, mengde fostervann osv mer enn antall uker også. Sjansen er jo liten for at det blir seteleie på deg så prøv å ikke bekymre deg for det nå og skulle det skje får du ofte mistanke om sparkinga ikke lenger er oppe mot ribbena men mye lenger ned i magen.
Lykkelig91 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 Denne babyen sparker overalt hele tiden så ikke godt å si hvilken vei den ligger Er ikke egentlig noe jeg bekymrer meg så mye for, bare kom til å tenke på det, og så lenge det er så mye annet som spiller inn legger jeg bare de tankene til siden tror jeg, satser på at det går bra:) Takk for svar:)
3barnsmor123 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Er det lenge siden du var på ul da? Her i Porsgrunn er det vanlig med ul i uke ca 18 og en i uke ca 32, Ellers kan du sikkert bare få en ekstra time hos jordmor Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå