alexmommytobe Skrevet 7. september 2011 #26 Skrevet 7. september 2011 var paa min andre akupunktur time i dag, og naa ga hun meg en real "dose" igangsettelses naaler, med strom paa og det hele, saa naa haaper jeg virkelig aa faa noe virkning ut av det... har ikke kjent saa veldig mye frem til naa, men hun sa at om det virker saa virker det i lopet av de neste 24 timene, saa da er det vel bare aa vente og se! rart aa gaa aa haape paa aa faa vondt og ha det ubehagelig! men jeg er saa klar naa at jeg er villig til aa prove det meste!! i morgen blir det JM time og stripping!!! om ikke akupunkturen i dag virker og fodselen begynner i kveld/natt saa haaper jeg inderlig at strippingen gjor underverker!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 #27 Skrevet 7. september 2011 Er og litt mer gira på å kjenne noe denne gangen, annet enn at ungen spretter opp fra bekkenet. Skal til JM i morgen, så får vi se hvordan han ligger ann nå. Jeg tror ihvertfall at det var akup. som fikk ned blodtrykket mitt sist uke. Fra 140/80 til normal 110/60 JM var meget overraska at det hadde gått ned. Så jeg gleder meg litt ) Eg og har lyst å bli sjekka for modenhet i morgen.... men må nok belage meg på ei uke til før det tilbudet kommer. alexmommytobe: håper det har effekt på deg di neste 24t da.... er jo litt spennende og ) Høygravid i lykkerus: Du får ringe inn å si at du bare MÅ ha mandagen, tirsdag e du opptatt....med fødsel
alexmommytobe Skrevet 7. september 2011 #28 Skrevet 7. september 2011 ja det er veldig spennende!! har hatt en del kynnere i ettermiddag, men har ikke tatt tiden paa de, men virker ikke regelmessige... ikke vonde heller bare litt ubehagelige.. har mer tro paa strippingen i morgen! men er redd for aa bli skuffet for naa er jeg saa innstilt paa at strippingen skal sette i gang ting siden det var saa veldig effektivt forrige gang...
Vildemy Skrevet 7. september 2011 #29 Skrevet 7. september 2011 kan akupunktur snu barnet fra seteleie til hodeleie...?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 #30 Skrevet 7. september 2011 Vett ikkje.... akupunktur går jo ut på å balansere energien i kroppen. Ying Yang )
Mamma i lykkerus Skrevet 9. september 2011 #31 Skrevet 9. september 2011 Ja, det hadde vært noe! Hehe!!
Mamma i lykkerus Skrevet 9. september 2011 #32 Skrevet 9. september 2011 Det finnes en type skupunktur som skal kunne snu barnet, men jeg vet ikke noe særlig om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå