Gå til innhold

alenemor - skal i svømmehallen med sønnen min........

Anbefalte innlegg

Fått vite at gutten min sliter med stivhet i kroppen og det hadde vært fint om vi kom oss i svømmehallen 1 gang per uke.

men problemet er jo som det har blit diskutert så mye her.

gutten min er 4,5 år. men stor av alder, bruker str 122 i klær og mange som ikke kjenner han tipper han er 6-8 år...

er han for stor til å bli med meg i garderoben?

hva sier jeg om noen kommenterer at han er med meg?

jeg mener en 4åring er aaaaaalt for liten til å gå alene i guttegarderoben... synes det rett å slett er skummelt... vet aldri hvordan folk som er der inne....

nei, vi har ingen andre som kan være med i svømmehallen...

Fortsetter under...

Størrelsen har da ikke noe å si. DU vet jo hvor gammel han er?

Bare si hvor gammel han er, og det skulle holde i baner, dersom noen spør. Skolealder(da må de jo klar seg selv litt mer) er da de kan benytte kjønnsgarderobene.

hva er den magiske alderen for å ikke være med i damegarderoben?

synes det er skummelt med tanke på at det er andre menn der, at det kan være glatt på gulvet (han har dårlig balanse fra før)

Hi

Har samme problem som deg, jeg har fått tilsnakk også i en svømmehall.. men hun ble ganske flau og skamfull da jeg sa at han bare var 4 år.. og jeg spurte om hun ville sendt sitt 4 år gamle barn alene inn i en garderobe uten tilsyn, hvor det kan befinne seg hva som helst?

Nei du! Ta med deg barnet ditt i garderoben og kos dere :D

Annonse

du tar han selvsagt med i din garderobe, han er tross alt 4år! Du må ikke tenke på hva andre evt tenker. Kommer det noen kommentarer, så får du fortelle at han er 4år, og be de passe sine egne saker.

Offentlige svømmehaller er for alle, og man sender ikke en 4åring i en garderobe alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...