Gå til innhold

Burberry på barn er noe av det dummeste jeg ser.

Anbefalte innlegg

Hadde jeg fått en kjole i det merket hadde jeg ikke brukt den.

Har selv god økonomi og kan kjøpe det jeg vil.

Men styrer unna det merket og et par til.

Dresse opp barn i disse rutene er så wanna-bee og et tryglende ønske om å gjøre seg markert.

Sånn. Måtte bare dele min mening :-)

Fortsetter under...

ok.

jeg tror egentlig ikke jeg liker deg jeg. Jeg synes nemlig noen av de plaggene er veldig fine og kunne jeg fått eller kjøpt et av de plaggene så hadde deg ikke vært for å markere eller være en "wanna-be". Det hadde vært av den enkle grunn at jeg likte plagget.

Men kjør på, sett alle i samme bås. Egne meninger er selvsagt greit og noe man skal få lov til ha, men jeg synes ikke man skal gjøre seg opp meninger om andre på så tynt grunnlag. Man har absolutt ingen forutsetninger for å vite hvorfor noen velger å bruke hverken det ene eller andre klesmerket.

Annonse

Det som er minst like festlig er foreldre som selger de brukte merkeklærne barna deres har vokst ut av på Finn.

På bildet er det gjerne en krøllet og utvasket fille med logo som de skal ha 400 kroner for. Knegg!

De som har økonomi til å kjøpe sånne klær til barna kan godt gjøre det for min del (bare klærne ikke går utover barns naturlige leking og aktivitet). Men når ei jeg kjenner som ikke har god økonomi bare kjøper dyre merkeklær til sitt barn blir det for dumt... Kleskjøpinga går utover resten av budsjettet, og det er tvilsomt at de har råd til å kjøpe det beste innen mat istedetfor...

Vi har god råd og kunne kjøpe alle disse oppskrytte merkene mange kler sine små i. Likevel går det mest i vanlige kjedemerkeklær, jeg ser ikke poeng å betale 800 kroner for en genser til et barn på 6 måneder. Barn blir fort nok dyr, jeg syns ikke det haster å begynne tidligere enn nødvendig.

For meg selv kan jeg godt kjøpe Armani, Gucci o.l., forskjellen er at jeg har mine klær i 5 år og lengre, så da er prisen forsvarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...