Gå til innhold

Kjøpe hus hvor noen har blitt drept?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huset er vel blitt pusset opp? Det er ikke ondskap som bor i huset.

Har naboer som solgte hus til en slektning, mannen hadde skutt seg selv og det var vel et grusomt syn. Profesjonell bedrift rengjorde og det var ikke noe problem. Megleren opplyste om suiciden da.

Et slikt hus kan inneholde negative energier, men det merker man oftest så fort man kommer inn.

Har selv kikket på et hus der en kvinne ble brutalt myrdet for noen år siden. Det har stått tomt siden og selges relativt billig.

Flott hus. Men man får en beklemmende følelse der inne, så jeg står over.

var en sak i Nord-Norge der huskjøper fikk klekkelig avslag på prisen en tid etter huskjøpet pga lik-lukt. To eldre mennesker hadde ligget der og råttnet over lengere tid, og lukten satt igjen i gulv og vegger..De var nok klar over hva som hadde skjedd der da de kjøpte, men ikke at det fortsatt stinket.. nice....

Annonse

Nei takk.

Det kunne jeg aldri tenke meg selv om jeg hadde fått ett hus billig.

Håper forøvrig de river gården til han massemorderen, det huset hadde vært siste plass på jord jeg ville ha flyttet inn i!

grøss..og det tristeste er jo at selve den plassen og naturen rundt ser jo nydelig ut!!

Jeg er vokst opp i et hus der en mann tok selvmord. Han skjøt seg i hode inne i stua. Foreldrene mine kjøpte det etter teppe og tapeten i stua var bytta.

Jeg har aldri merka noe dårlig energi i det huset. Men selvmord er jo ikke det samme som drap da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...