Gå til innhold

En gang utro, alltid utro? Ja.....

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri klart å være trofast i et eneste forhold!! Det er helt jævlig!! Hvorfor klarer jeg ikke det? Hva er det som eg galt med meg??!! Trenger ikke å bli rakket ned på nå, vil heller bare høre om noen vet noe om HVORFOR man gjør sånn, om og om igjen?? Jeg stoler IKKE på meg selv lenger, og har nå bestemt meg for å bli singel for resten av livet!! Synest utsagnet "En gang utro, alltid utro" stemmer ganske så bra.. :((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544754-en-gang-utro-alltid-utro-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var som deg før, klarte aldri å være trofast i et forhold. Jeg elsket oppmerksomheten fra menn. Men så møtte jeg "den rette", og da klarte jeg ikke engang tenke tanken på å legge meg ned med en annen. Men så viste det seg at han var utro mot meg, så nå som jeg har vært i begge situasjonene så ser jeg på utroskap med nye øyne. Det var rett og slett ris til egen ræv. Så med nytt perspektiv, og med ny empati, så har jeg sverget til meg selv å aldri utsette en partner for denne smerten igjen bare for 30 minutters moro...

Er som deg. Faller alltid for fristelsen en eller annen gang. Selv om jeg elsker mannen min har jeg vært utro mot han utrolig mange ganger. Helt jævlig. Nå er det 1 år siden sist og håper å holde meg på matta, elsker virkelig mannen min.

De som stadig er utro har et vannvittig behov for bekreftelse, for å føle seg sett, attraktiv osv.

Det er altså psyken som ligger bak, de er utrygge på seg selv, på partneren sin, på livet sitt, på valgene sine osv osv.

Kanskje en tur til psykolog kan hjelpe?

Ja, men det går for det samme, behovet for bekreftelse og følelsen av at maenn synes en er pen, sexy og interessant. Du må jobbe med egen selvtillit. Din verdi er ikke avhengig av hvor mange menn som gir deg oppmerksomhet. Din verdi måles ikke i hvor mange du roter med.

Dessuten tror jeg bestemt at du saboterer for egen selvtillit ved å rote rundt, særlig når du er i et forhold. Tenk litt på muligheten iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...