Gå til innhold

Sliter med å kvitte meg med babytøyet jeg altså ....

Anbefalte innlegg

selv om jenta mi er 4 år og utsiktene for ny baby er lik 0.

Jeg er alene med henne og er singel.

Jeg har kasevis med babytøy som jeg nå går gjennom for å gi bort.

Kjenner jeg innerst inne ikke vil kvitte meg med noen av de små søte plaggene. Jeg ønsker meg jo en baby til,men alderen løper ifra meg,så tviler på det noen gang vil skje.

Er det bare jeg som er knyttet til noen tøystykker?

Fortsetter under...

skjønner deg :)

Jenta vår er 1,5 år og jeg har mange plastkasser med klær etter henne. KAN jo hende vi får en til...klarer liksom ikke helt å gi noe bort. Har minner til alle plagg hehe:)

Men du kan jo gjøre slik som noen gjør, lage et minneskap; få tak i et lite skap med dør(40x30 er nok foreksempel..)der inni kan du ha et plagg som du har lyst å ta vare på fra babytiden, hennes første smokk, sokker o.l. pyntes med diverse ting....vet ikke om du skjønner hva jeg mener, men :) det kan du ha til pynt i stua:)

Jeg har tatt vare på noen plagg, de vi var veldig glad i og brukte mye, noen hjemmestrikkede plagg og noen som var typisk for tiden (one-piece, fargerike sparkebukser osv). Regner med at ungene synes det er gøy å få den kassen den dagen de selv skal bli foreldre...

Men har gitt vekk alt annet, tar ikke vare på 10 hvite bodyer pga nostagli ;)

Jeg har gitt bort det meste, men har samlet litt i en eske som jeg skal ta vare på og som hun kan få når hun blir stor. Det er hentesettet, klær hun har fått i gave, hjemmestrikk og slikt.

Enig, det er vanskelig!

Men jeg tar vare på noen av de meste spesielle plaggene. Hjemmestrikkede ting og klær jeg føler noe spesielt for. Det kan barna få med seg når de blir store og flytter hjemmefra og bruke til sine egne barn når den tid kommer.

Annonse

Velkjent fenomen dette..

Først håpte vi på en til..., men mistet i uke 9... Og så har tiden gått. og alderen min tilsier at det BØR være slutt.. (Jeg er nå 45)

På loftet står mange sekker med klær fra 0-ca 5 år... JA, sekker , - for nå har det kommet så langt at de skal sendest til Ukraina på neste hjelpesending... Har prøvd å gi vekk, men noen er for snobbete, og de nærmeste har har sluttet å få barn...(Ja, det har noe med alderen å gjøre det også!! ;) )

Har plukket ut en del babyklær, og noen spesielle oppover, som ullklær..

Ta vare på noe, og gi vekk. Får du flere barn, så får du også nye klær, og moten har kanskje forandret seg akkurat så mye, - at du kommer til å kjøpe nytt likevel. Bedre at noen bruker det nå, mens det forsatt er noenlunde moderne...

Ja, poden min er litt over 6 år...

godt jeg ikke er alene om det. he he

Tenkte at jeg skulle ta vare på noen plagg ja.

Problemet er at jeg har minner til dem alle. :)

Da jeg fikk jenta mi var vi på sykehuset i 3 mnd etter at hun kom til verden.

Det var langt ifra sikkert at jeg ville få en baby med meg hjem. Vi var på et sykehus i en by et stykke hjemmefra,så jeg var mye alene.

Det hendte da at jeg tok meg en tur ut og kikket på babyklær og handlet litt i tilfelle jeg fikk henne med meg hjem. Hver gang hun vokste inn i et nytt plagg var det en glede.

Det var litt som terapi å kjøpe disse klærne ,fikk meg til å føle at jeg var mor. Men jeg kan ikke ta vare på alle,så må nok bare rette opp ryggen og gi bort en del ja.

forstår dere kjeempegodt!!

søte lille jenta mi har akkurat begynt å vokse ut av noen klær, og jeg fikk helt fnatt! var ikke forberedt på å bli knyttet til klærne hennes, av alle ting!

men vi har dårlig råd og veldig god bruk for babytøy til jente, så hvis noen av dere med litt for mye har lyst til å sikre et godt nytt hjem til tøyet er det veldig velkomment her!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...