Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 På de som driver med Sheer Cover sminka! Jeg sendte en mail om hvorfor jeg ikke hadde fått betalt til forfall og lurte på hva jeg da skulle betale siden jeg hadde gått over tida. Jeg fikk en sum å betale, og etter en stund sendte de ny faktura. Da jeg spurte hva de sendte meg faktura for fikk jeg beskjed om at det var fordi innbetalinga kom for sent. Det er ikke snakk om mer enn 40 kr. og det er ikke det at jeg ikke har råd til å betale de få kronene, men det er en prinsipp sak at jeg ikke betaler mer når jeg har summen jeg skulle betale skriftlig. ÅÅÅÅÅ, jeg blir så sint!! Også påstår de at de ikke kan skrive gebyrer selvom de gjør en feil! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544703-blir-s%C3%A5-sinna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har slike problemer med brilleland. Jeg har hatt linseabonnement lenge nå, og betaler et fast beløp hver mnd. Men nå plutselig denne mnd, fikk jeg ingen giro. Ringte derfor inn og lurte på hvorfor. Fikk da beskjed om at jeg ikke skulle få giro før om 3 mnd. Da lurte jeg på dette, og dem sa da at dem hadde satt meg opp til å betale hver 3. mnd, istedenfor hver mnd som jeg har gjort. Jeg har ikke gitt noe ønske om at jeg ville ha den ordningen der, så dette har da dem bare bestemt av seg selv. Fikk dem til å fikse dette, men det er ikke første gangen. Har vært mye tull før. Sinna jeg og. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544703-blir-s%C3%A5-sinna/#findComment-143544747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå