Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #1 Del Skrevet 5. september 2011 .. har aldri vært hos en gynekolog før og har nå fått mensaktige smerter utenom mensen og har nå fått time hos en gynekolog. Hva kommer hun til å gjøre ? Og gjør noe av det vondt ? Vet det er snakk om innvendig ul.. ellers er jeg ukjent med alt.. noen som kan forklare litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Innendig UL, og ingenting vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 noen som har mer å fortelle ?? Skal dit om 3 timer.. kjenner sommerfuglene i magen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 ingenting vondt. Tar en liten "dildo" med glidemiddel(altså den som "tar bilder")inn og du er egentlig ganske rakst ferdig vil jeg tro. Ingenting å grue seg for! Jeg ble så vant til å vise både det ene og det andre når jeg gikk gravid(maaange kontroller)så det her ble helt naturlig for meg og ikke noe flaut....:)lykke til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Gynekologer er som regel veldig rutinerte og flinke, noe helt annet enn å gå til en fastlege som gjerne er litt mer usikker og nølende. Ved en kontroll hos gynekolog må du naturlig nok kle av deg nedentil og opp i stolen. Han/hun bruker det "nebbet" til å se på livmorhalsen din også fører de inn en slags stang (ser ut som en dildo i metall, men er ganske smal). De smører den med glidemiddel og det er overhodet ikke vondt eller ubehagelig. De får opp bilde av livmor, eggstogger og eggeledere på skjermen sin og ser etter cyster og andre uregelmessigheter. Ikke noe å grue seg for i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Hva med celleprøve/biopsi ? Vondt ? Uff, er så pysete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Kjennes knapt, kan være at du skvetter litt til, ingenting å grue seg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå