miepia30 Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Våknet kl 5 av vonde rier. Lot sambo dra på jobb da vi har blitt lurt før. Halv 7 så vondt at jeg ikke tør levere mini i barnehage selv så får svigermor til å komme og ta han. Legger meg i senga og tenker jeg skal hvile mest mulig, og riene tar skikkelig, jeg puster og peser og lager lyder. Kjenner at dette kan umulig være falsk alarm. Ringer til og med sykehuset og advarer om at jeg kommer inn. Og ringer sambo hjem. Han finner meg pesende i senga, lyder og tårer og det hele. 1 ri fikk han sett og han ber meg kle på meg, dette går fort, han vil kjøre. Kler på meg, og gjett hva. Borte blir riene. Fullstendig. 1 time nå uten tak. Blir så rasende.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 What!!! Fy søren for en nedtur ( Det kan jo være at kroppen bare spiller ett puss, ett opphold for så å begynne igjen. Føler med deg*klem*
Lykke (ö;) Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Hadde det slik forje lørdag, ble lagt inn. Problemet mitt er at jeg ikke har vondt når jeg har rier, får først vondt når jeg skal presse. Men sist lørdag var det ikke pause mellom riene innemellom og hadde regelmessige rier i 7 timer. Så ullevål ville legge meg inn, siden ingen viste hvor lang tid de gikk. Hadde 3 cm åpning, men så roet alt seg. Så etter 10 timer på ullevål ble jeg sendt hjem og etter det har det vært ganske rolig, selvfølgelig litt kynnere ,men ikke slik det var sist lørdag. Blir spennende å høre hva jordmor sier til onsdag om det har blitt noen større åpning, Går jo litt på vent, selv om jeg gjerne kan gå en uke til. Dette er mitt 3 barn, og har hatt veldig raske fødsler, såvidt jeg rakk sykehuset sist, derfor sykehuset vil ha meg inn med engang det blir regelemessige rier(kynnere) Lykke til, håper at ting roer seg eller at det tar seg opp og at du slipper å gå slik med smerter over tid.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Hvordan går det miepia30? tenker på deg
miepia30 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2011 fikk 1-2 timer pause, og så startet det så smått igjen. Det kommer tak jevnt og trutt nå men de er ikke like vonde som i morgest men det kommer blodslim. Takk og pris. Så noe river litt nedider i allefall. Men det må bli vondere! Det går ikke rette veien altså når det var mye vondere før enn nå (: skuffa.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Får være optimistisk jeg da, har troa på deg )
september troll på vei;) Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 huff og huff! Håper det tar seg skikkelig opp utover dagen! Orker du å gå deg en tur eller være i aktivitet da? Ta en tur i halmen eller bære vannbøtter i trappa? Ønsker deg all lykke jeg har akkurat nå! Kom gjerne med updates om du orker!
Madam-mim Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Skjønner godt du er frustrert! Har også blitt lurt mange ganger nå, og ligget med regelmessige maserier i flere timer, så gir det seg. Det er til å grine av. Men nå som det har tatt seg opp igjen og det kommer blodslim er du ikke langt unna skal du se:) Masse lykke til!
Mamma i lykkerus Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Men er det ikke sånn at riene noen ganger roer seg når man forlater hjemmet og kommer i bilen eller på sykehuset. Har hørt det iallefall Håper du kommer igang iløpet av dagen/kvelden igjen! Lykke til!
Påanigen :) Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Jeg tror du kommer til å føde ikveld jeg. Det kan være litt pauser i starten, og blodslim betyr jo at det åpner seg. Prøv å slapp av så mye du kan ihvertfall, det skader ikke å være opplagt hvis det skulle skje. Lykke lykke til!
Tre rosa kalver Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 Uff, så frustrerende!!! Føler virkelig me deg!
miepia30 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2011 termin 14 september, 39+0 i dag. Storebror kom 38+5. Det har dabbet helt av nå altså. Vel vel, Mamma ble supergira og trodde det ble fødsel i dag så hun hiver seg på et fly, det blir hyggelig det uansett om hun ikke får sett baby. Hun får i allefall sett storebror Takk for støtten jenter, jeg var såååå sikker på at nå var det igang. Jeg har jo født før så jeg kjenner jo igjen rier, det var vondt! grrrrrrrr.
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 Huffda.. skjønner godt du er frustrert! Kjenner på følelsen selv, etter 4 netter med det jeg tror er maserier (min første graviditet dette) og 4 dager på overtid, så var det HELT stille i natt.. Håper å snart bli ferdig med fødselen, gruegleder meg! Å herre så jeg gleder meg til å holde lille Anna i armene mine! Masse lykke til videre
Tre rosa kalver Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 Termin samme dag vi da Miepia30! Du har jo masse tegn ihvertfall du..Her er det nada..annet enn nedpress, murringer og kynnere. Men kanskje dumt å misunne deg for alle tegnene når du blir lurt av de..:-/ Ser uansett for meg at du føder før meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå