Gjest Madolyn Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Vil lage fotobok av Muffins første år og gi i gave til besteforeldrene. Har konto på Fotoknudsen, men har lest at b la JapanPhoto har bedre kvalitet (og stivere pris)? Noen med erfaring på dette å lage fotobok og hvor gjorde dere dette?
mariabee Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Har i alle år brukt fotoknudsen sine fotobøker, MEN i år oppdaget jeg japan foto, min cewe fotobok eller ka det heter. HELT genialt i forhold til fotoknudsen :) da bet vi heller litt ekstra!
Valiana Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Har bare fremkalt fotobok én gang, og brukte da Japan Photo. Resultatet ble veldig fint, god kvalitet og mange valgmuligheter. Ble ikke kornete bilder som jeg var redd for. Kan dessverre ikke uttale meg om konkurrentene..
SAE + MAE <3 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Signerer mariabee!! Cewe Fotobok er helt fantastisk! Har laget fotobøker med det programmet noen år nå (ikke laget så mange, men oppdaterer kontinuerlig albumet jeg har lagret der, samt holder på med boken til lillemann) Har laget 4 bøker frem til nå, og er strålende fornøyd! Veldig lett å bruke programmet du laster ned gratis, samt massevis av fine bakgrunner og "cliparts" du kan pynte med. Også kommer de i mange forskjellige størrelser og utgaver (vi laget en liten fotobok i den aller minste størrelsen som takkekort etter bryllupsfesten vår, med bilder av alle fra festen ) Veldig bra kvalitet er det også. Så ja anbefaler absolutt Japan Foto og Cewe Fotobok!
Ane Elise Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Helt enig med deg SAE Har også gode erfaringer med Cewe fotobok! Anbefale
Frøken Tussi Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Har laget og bestilt fotobok fra Japan Photo og har vært kjempe fornøyd!! Har prøvd for en liten stund siden å lage fotobok på FotoKnudsen, men syntes det var et tungvindt program og en tungvindt måte å lage boken på. Jeg blir å bestille i fra Japan Photo neste gang også, har også bestilt fotolerret der som jeg er veldig fornøyd med.
Gjest Madolyn Skrevet 6. september 2011 #8 Skrevet 6. september 2011 Da blir det CEWE fotobok her også Har lastet ned programmet, så regner jeg med å finne tida til å kose meg med redigering osv av den de neste månedene
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Har bare laget en fotobok, brukte da nfoto.no Bestilte bilder til innbydelsen og takkekort til dåpen her og var veldig fornøyd med det:) Men neste gang skal jeg prøve dette programmet på Japan foto dere skryter av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå