Gå til innhold

Solarium og farging av hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt veldig mye i dette svangerskapet med bekymring og press fra de rundt meg. Har ikke hatt noe fint svangerskap i d heletatt.

Nå er det 9 uker igjen til termin, og jeg har lyst til å slappe litt av og ta vare på meg selv. Trenger energi til fødselen, for nå er jeg helt tom! :(

Så jeg lurer på om solarium og hårfarging er trygt?

Tenker at det kan være en plass å begynne?! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vet du hva det lurer jeg også på! Jeg har hatt det akkurat som deg, og har ni uker igjen til fødsel og jeg har veldig lyst til å freshe meg opp litt :)

Jeg tror ikke det skal være noe farlig, ihvertfall ikke farging av hår, jeg gjorde det i uke 12 og det gikk fint, men har tenkt på det, men frisøren sa at det ikke var noe problem. Solarium vet jeg ikke, men det skal nok gå fint så lenge du ikke blir veldig varm, for det er visst ikke bra.

Håper noen som vet sikkert kan svare oss da, hvis ikke så får jeg høre med jm på neste kontroll :)

Skrevet

Hårfarging går nok så bra, men tror jeg hadde droppa solaium mot litt selvbruningskrem isteden! Tror ikke det er så bra å bli så varm...isåfall ikke lenge om gangen!

Bestill deg litt fotpleie og ansiktsmassage....heeeerlig!

Skrevet

d er ingenting i veien for å ta litt sol;) men ta i korte intervaller...ca 15 min pga varme, heller ikke veldig behagelig å ligge der lengere for d er så tungt :P jeg har tatt et par ganger pga sv.skaps kløe, (jordmor sa til meg d kunne hjelpe) noe som gjorde underverker for meg:)

hårfarge er helt greit d også;)

nyyt disse siste ukene av sv.skapet og ta vare på deg selv. d er mye viktigere at du slapper av og nyter sv.skapet, for stress og misstrivsel smitter over på babyen.. koos deg! ;)

Skrevet

Det er bare å farge hår og ta solarium. Jeg har tatt badstu og jeg og det er mye varmere enn solarium, men satt selvfølgelig ikke kjempe lenge. Og det er da vanlig å ha en varmere sommer en det vi har her i landet så 20 min med solarium går helt fint.:D

Kos dere!

Skrevet

Det er bare å farge håret :) Hvis du skal ta sol, så pass på at du ikke blir for varm på/i magen.

Det er ikke bra hvis fostervannet blir for varmt og det bruker lengre tid på å kvitte seg med varmen igjen..

Skrevet

farg håret! Ta sol! Kos deg!

Viktig å føle seg litt fresh også!

Kan jo være lurt med litt solkrem mtp pigmentflekker, hvis man skal følge boka helt, men jeg gjorde ikke det i mitt forrige sv.skap.

Som hun over her sier. Tenk på de som bor i tropiske /varme strøk! Går bra med dem også;)

Skrevet

Tusen takk for svar, jenter :)

Ser litt lysere på ting nå..hehe

Når det kommer til solarium tenker jeg at man kan ha den vifta på fullt?! men jeg tror ikke at jeg tar mer enn 10 min i gangen jeg. Bare for å være sikker :)

10 min me total avslapping hjelper en go del det :)

Trenger litt Psykisk og Fysisk avslapping nå. Det hadde vært så deiligt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...