Gå til innhold

Menn som griner

Anbefalte innlegg

Mannen min kan plutselig bare begynne å grine, kommer helt på gråten og får tårer i øynene, og så går han vanligvis på badet og gjemmer seg bort. Når jeg spør om noe er galt, vil han ikke svare. Det skjer ikke ofte, men en gang i blant, og det skjer plutselig, helt uten forvarsel. Merker at jeg ikke fikser det, blir bare irritert. Flere som har menn som griner? Hvordan takler dere det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544410-menn-som-griner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror virkelig jeg hadde blitt livredd om mannen min plutselig hadde begynt å gråte uten forvarsel, da måtte noe ha vært alvorlig galt..

Har på de 15 årene vi har vært sammen sett mannen min gråte i begravelsen til en kamerat, og når vi har fått barna våre, ellers aldri.

Jeg hadde blitt veldig bekymret for min mann hvis han ut av det blå begynte å gråte og bare forsvant uten å ville snakke om det. Kan mannen din være deprimert?

Jeg tror at de mennene jeg har vært sammen med alle gråter når det er noe konkret å gråte for, men sånn ut av det blå har jeg aldri opplevd... det ville jo også bekymret meg hvis det var en venninne, så det har vel lite å gjøre med at han er en mann...?

Hvis mannen din aldri får lov til å vise svakhet foran deg så synes jeg at det er du som har et problem...

De få gangene min mann griner så har jeg trøstet han og vært der for han. Som regel har han hatt en "god" grunn til å grine, som dødsfall, sykdom osv.. Så da er jeg der for han.

At du blir irritert fordi at mannen din griner, høres fælt ut. Han griner sikkert for en grunn, hva med å finne uta den grunnen og hjelpe han? Evt behandle han litt bedre til vanlig, så slipper han å måtte gå på badet for å grine.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...