Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 21 dager igjen Da er jeg endelig fødeklar!! Så klar jeg kan bli egentlig, så nå er det bare å vente til han vil ut.
Lykkelig2 Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 37 dager igjen! Synes dagene går ganske fort nå. Har ei skikkelig aktiv frøken i magen som holder mamma våken om natten. Men like greit å venne seg til lite søvn. Storesøster har også nedtelling, gleder seg så mye :-)
katie77 Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 54 dager... Så det er forsatt en stund igjen for min del, men synes det går mye raskere denne gangen... Kanskje litt for fort... Hihi
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 23 dager igjen!!! Snart fødeklar, og veldig spent på å bli tobarnsmamma <3 Har siste uken hatt kraftigere kynnere (modning?) og babyen har vært festet siden slutten av uke 33 Er kjempespent på hvordan denne fødselen blir, og gleder meg til å møte lillebrøster!!!
Storebror & Lillebror Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 1 dag igjen... Jeg som følte meg så sikker på at han skulle komme før termin. Nå føler jeg meg sikker på å gå en til to uker over. Ja ja, ikke noe å gjøre med - det skjer når det skjer Hodet hadde festet seg for over fire uker siden, og halvannen uke senere var det ikke festet lenger, og er det fortsatt ikke.
Knotten & lille persille Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 8 dager igjen og endelig på bedringens vei, takk og pris for antibiotika! Håper hun holder seg inne noen dager ekstra så jeg får huset på stell før nr 3 melder sin ankomst. Hun har vært festet i 2 uker og det siste døgnet har jeg slitt med maserier hvert 15-20 min og menssmerter. Er jo typisk om hun skulle melde sin ankomst nå når jeg endelig kan slappe litt av uten smerter (bortsett fra maseriene da, men de tåler jeg:)
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 18 dager igjen !! Skal prøve å nyte de siste dagene, selv om jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt utålmodig Har så lyst til å møte den lille gutten vår
salabim Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 20 dager - og fødselspermisjon. Hva i alle dager skal jeg gjøre nå? Vaske huset? Se på TV? Kjenner at dagene kan bli lange...
hh83 Skrevet 5. september 2011 #12 Skrevet 5. september 2011 4 dager igjen til termin, synes dagene går så sakte nå... blir gal av å bare gå rundt å vente og ikke vite når lille gutten vil ut.
lillemor :o) Skrevet 5. september 2011 #13 Skrevet 5. september 2011 Menstermin i dag, men 5 dager til ul-termin. Venter i spenning hver dag...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 5. september 2011 #14 Skrevet 5. september 2011 26 dager igjen! (23 til mens-termin) nermer seg, og kommer plutselig over meg at han baaaare kan være inne i magen en god stund til...både gruer og gleder med til lillebror kommer! Lei av å gå gravid, men litt angst for å plutselig bli 2 barns mamma...wæææ...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 5. september 2011 #15 Skrevet 5. september 2011 7dagar - blir långt detta med maserier
Lykke (ö;) Skrevet 5. september 2011 #16 Skrevet 5. september 2011 6 dager igjen. Og har hatt 3 cm åpning i over en uke, men har vært veldig rolig i magen de siste dagene, så kan skje når som helst. Jeg bare nyter dagene:D
tussemor <3 <3 Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 -4 dager på overtid her!! Begynner å bli veldig klar for å møte den lille nå! Har aldri sjekket modning/åpning av lege/jordmor, så jeg aner ikke hvor lenge dette kan drøye :/ Skal på på overtidskontroll på torsdag hvis ingenting skjer innen da
tomat Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 3 dager igjen! Venter og kjenner etter om det er noe på gang. Er både spennende og litt skummelt at det nermer seg. Håper å rekke frem til sykehuset i tide, er ca en times kjøring. Storesøster kom i full fart så det blir spennende....
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 -4 dager her også, på overtid som tussemor. Den værste utålmodigheten har lagt seg, nå veksler humøret heller mellom å være bra type: "når hun ikke kom før 1.september, kan hun bare være der inne så lenge hun vil" til "jeg føler meg oppgitt og nesten misslykket over at hun ikke er her hos oss nå" Menmen, hva kan man gjøre? *Nada* Så nå gleder jeg meg bare til legetime på onsdag, og da bestilling av overtidstime på KK. Max 8 dager igjen uansett - å så nærme har jeg jo aldri vært nurket mitt noen gang..
Septemberknøttet Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 21 dager igjen her også 3 timen til fødselsforberedene akupunktur i dag, hodet festet og godt nede i bekkene, blir spennende å se om hun holder seg inn til termin eller om dette har noe for seg! Lykketil videre alle sammen!
Harfåttprinsen:) Skrevet 5. september 2011 #21 Skrevet 5. september 2011 14 dager igjen, og har vert våken siden kl 4 i natt pga murringer i mage/rygg,kynnere og stikking i underlivet... må si jeg ønsker babyen veldig på utsiden nå... flere som har slike plager?? det er sikkert modning.... Ha en fin dag
sensommer Skrevet 5. september 2011 #22 Skrevet 5. september 2011 -3 dager, føler han aldri kommer til å komme ut. ingen tegn til noenting som helst.
Medusa80 Skrevet 5. september 2011 #24 Skrevet 5. september 2011 2 dager igjen til termin... Vente, vente, vente....
Mamma i lykkerus Skrevet 5. september 2011 #25 Skrevet 5. september 2011 26 dager igjen! Igår kveld trodde jeg han skulle komme ut gjennom magen, han er så sterk nå og tar sats og hopper rundt! Aktiv krabat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå