Gjest summerbee Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 Min sønn begynte å åle seg fremover på armene da han var 7 måneder, nå er han snart 10 og krabber fortsatt ikke. Han er i krabbestilling hele tiden når han skal reise seg opp, men detter ned om han skal forflytte seg. Vil liksom ikke krabbe. Han virker så sterk på alt annet. Noen av deres babyer som har hoppet over krabbing?
kinaputten Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 måtte se i babyboka, glemmer så hurtig, men der har jeg skrevet at han var litt over 7 mnd da han åler/kaster seg fremover i krabbestilling og ca 3 uker senere krabbet han. Han satt seg opp selv samtidig med at han begynte med å krabbe. 2 uker etter at han krabbet, reiste han seg opp. Nå er han 10 mnd og det er likefør han går tror jeg, han reiser seg opp selv uten støtte og står veldig støtt, men man vet jo aldri hvor lang tid det går, det eneste vi kan si, er at de fleste går før de er 2 år
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Min begynte å åle seg når han var 4,5mnd. Han krabbet ikke før han var 10,5mnd.. Men han var oppe i krabbestilling (og reiste seg, og gikk med støtte) fra han var 9,5mnd. Krabbingen kommer nok når han skjønner at å krabbe går fortere enn åling.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Her begynte mini å åle seg fremover da han var 6 mnd og 3 uker. Krabbing startet eksakt 2 mnd etterpå!
Pumba78 Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Min er 10+ mndr og har Ålet i racer fart i månedsvis. Går opp på alle 4 men ingen tegn til krabbing, lurer på om hun kommer til å droppe det...
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 5. september 2011 #6 Skrevet 5. september 2011 Begynte å bevege seg fremover (åle) og innta krabbestilling uka før 6 mnd. Satte seg opp selv 2 dager senere. 1 uke deretter krabbet han "på alle 4" og prøvde å reise seg (men datt selvsagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå