Neen Skrevet 5. september 2011 #1 Skrevet 5. september 2011 ca 2 uker før termin førstegangsfødene. La merke til at vesla festet seg nokså tidlig i ca uke 32. 1. Slimproppen gikk 10 dager siden og hadde tegningsblødninger i en halv uke. 2. Lørdag kveld hadde vi sex og natt til søndag hadde jeg vonde menssmerter og kynnere meste av natten. 3. Søndag senkveld gikk vannet og det rant og rant.. dro inn i natt for kontroll men hjem igjen. Ingen rier ennå så hvis ingen modningsrier så blir jeg startet i morgen, tirsdag 6.september. Men skal inn på kontroll i dag også. Noen erfaringer med dette å starte rier? Har bedre tid å pakke om fødebagen og kjøpe inn litt frukt og energidrikk. Ble tatt litt på saken av dette..hehe Samt navn er ikke klart for jenten vår.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Se der ja... Lørdagskos resultat ) Masse lykke til, snart er det bebis på dere!!
Storebror & Lillebror Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Lykke til - så spennende! Det startet med at vannet gikk for meg sist gang også, men da startet riene etter et par timer. Startet helt plutselig, så jeg skal krysse fingrene for at de plutselig kommer snart for deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå