Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg er gravid, bare noen få uker på vei. Har to barn på 15 mnd og 4 år. Jeg har termin i mai neste år og det betyr 3 barn under skolealder!! Vet det blir hektisk i perioder m.v, men hvordan var det å gå fra 2 til 3 barn? Vil bare si at vi er rutinemennesker deluxe, fraviker nesten ikke en rutine når det gjelder barna hverken i hverdagen eller ferie, fungerer veldig bra. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544122-hvordan-var-det-%C3%A5-g%C3%A5-fra-2-til-3-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Del Skrevet 5. september 2011 Merker nesten ikke forskjell! Når det er god rutine på søsknene er det lett å få minstemann inn i den rutinen. Søsknene leker mye med minsten og det avlaster meg utrolig mye! Det er mer husarbeid, rot, oppvask, klesvask osv, men siden minstemann er opptatt med storesøsken kan jeg gjøre det i fred! Syns faktisk det var travlere med førstemann! Da var jeg jo også usikker på alt, og jeg måtte være med han hele tiden! Hadde aldri tid til husarbeid, huset var bomba! Når erhuset nesten alltid strøkent! De store ungene er flinke å hjelpe til der også! Det blir nok travlere når alle er i skolealder og har fritidsaktiviteter, bursdager, besøk, lekser, prøver, møter osv, men snt er bare noe en må rekne med når en har barn Du sier dere er rutinemennesker, da er jeg helt sikker på at du takler dette helt fint!! Men er lurt å få litt hjelp de første ukene etter fødsel! Da slet jeg mye! Mannen måtte på jobb, og ungene hadde ferie, så jeg hadde en nyfødt og 2 bhg-unger hjemme. Jeg hadde veldig vondt etter fødselen også! Og slet med amming, og hadde grusomt såre brystvorter og hylte når jeg amma! Var helt grusomt! Fikk heldigvis litt hjelp av min mor Og når den første tida var forbi ble det bare bedre og bedre! Nå er jeg klar for en til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143544122-hvordan-var-det-%C3%A5-g%C3%A5-fra-2-til-3-barn/#findComment-143544565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå