Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini fant brått ut at han ville ut forje lørdag(27 august), 14 dager for tidlig..

Våknet ved 3 tiden natt til lørdag av at litt av vannet gikk, trudde med engang at jeg skvetta litt på meg.. Men den gang ei.. Ringte føden på Bærum sykehus å fikk bedskjed om å komme til fostervann skjekk lørdag morgen og drikke et stoort glass med vann å kjenne etter bevegelsene til mini..

Ved 4-halv 5 tiden begynte jeg å kjenne noen skikkelig tak i magen, de ble fort vondere, sterkere og tettere.. Snakka med føden igjen å riene var ikke tette nok å fikk bedskjed om å komme til avtalt tid på lørdag morgen..

Etter den tlf´n så prøvde jeg å slappe av, lastet med rieteller til iphonen og begynnte å se hvor lenge de varte og hvor lenge det var mellom.. Ved 6 tiden var de så tette og ubeghagelige at samboer ringte sykehuset og de sa vi fikk komme om vi ville.. Da var det bare å ringe en kompis som kunne kjøre og komme os til sykehuset.

Kom til sykehuset ca 7 og de fikk satt p meg pulsmåler og diverse.. Alt var bra. Så sku hun sjekke hvor mye åpning jeg hadde å hu ble meget overrasket, for der var et 9 cm åpning.. Da var et rett på fødestue og vi var i gang..

Herfra er det stort sett bare litt tåkete for meg.. Men mini ble i hvertfall ført 10.26 lørdag 27 august.. Veide 3160g og 48 ca lang.. Å han kom all natural, ingen smertelindring her, rakk jo ikke det. Fikk noen få pynte sting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Detta var en fin historia!! Grattis!! :0)

Skrevet

Gratulerer så mye! Nyt babytiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...