Tre rosa kalver Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hvorfor mon tro? Vokser de plutselig enda mer? Gjør seg klar for melk eller hva? Mange ganger føler jeg meg virkelig som en førstegangsgravid igjen altså..Så mye ulikt
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Ikke akkurat ømme, men di har vokst den siste uka synest jeg. Er 37 uker her. Husker samboer sa sist ammetid: det er noe av di sværeste boobies jeg har sett, han var sjokkskada. Spessielt når den første melkesprengen kom, det var ikke noe godt.
Tre rosa kalver Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Rart at de vokser på slutten etter å ha vært stabile i str så lenge:) Når melka kommer dobbler de plutselig ja! Da blir de jo gedigne.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Nå er jeg litt glad for at jeg ikke har lagt en formue i amme-bh, for di blir jo bare større. Må garantert investere i nye når melka kommer ser jeg.
Maybeline Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Jeg har hatt ømme brystvorter hele svangerskapet. Føler de blir bare mer og mer ømme. Det er vondt når samboer tar på dem. Hvorfor er det slik? vokser brystvortene hele svangerskapet? Hvordan skal jeg klare å amme en baby når ikke engang kjæresten for lov å ta på dem???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå