Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på straks 8 mnd. Har ikke kjøpt sko til han enda, men tenkte jeg skulle kjøpe stonz til utebruk (som jeg ble annbefalt av ei venninne).

De har jo str small,medium,large osv.. Så jeg lurer egentlig på hvilken str dere har kjøpt?

Han bruker vel ca str 18 i sko kan jeg tenke meg.

Håper noen har svar til meg :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør iallefall har str. medium. Har small til min datter men hun har mye mindre føtter.

Skrevet

Det står måletabell (cm fot) på stonz.ca, så du kan måle. Husk plass til tykk sokk.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Stonz og linerz (ekstra fór) i størrelse medium til min gutt på 7,5 mnd. Jeg kjøpte dem usett og prøvde dem derfor ikke på mini, siden medium antas passe barn fra 6-18 mnd.

Nå angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte large faktisk, for med linerz´n i synes jeg bare at stonzene virker akkurat passe. Men uten fór holder de nok enda en stund :)

Konklusjonen min blir da at jeg i allefall ikke ville kjøpt mindre enn medium, men helst vil jeg anbefale deg å prøve stonzene på før du kjøper - og prøv enten med tykke sokker eller fór :)

Skrevet

Grrr, De har jo bare small!

Andre steder man får kjøpt dem?

Skrevet

Sorry, det var de på salg som bare var i small.

Så dere ville kjøpt str large om ungen er 11 mndr? Står opp til 18 mnd på medium da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...