Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Har blitt verre og verre for hver dag. Er slik at jeg må stoppe opp når jeg går og klemme beina sammen. Virker ut som noen stikker 1000 kniver i meg! Strekker seg helt til rumpa og smerten går over i "menslignende" smerter innimellom.. Noen som har erfaring med slike voldsomme smerter rett før fødsel? Lurer på hvor mye vondere det kan bli
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Har ju inte fött.. Men har haft väldigt nrdpress idag. Så att jag nästan inte kunnat gå till tider. kanske ännu ett tecken?
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Har hatt d gjerne i 1-2 uker nå, men det blir verre for hver dag! I tillegg synker magen min mer og mer.. Vet at hodet er langt nedi bekkenet, men går det an å synke så mye lenger ned om det ikke er fødsel på gang?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Forstå meg riktig, men heldigen du for at magen har sunket. Guttungen her spratt opp igjen etter modningsakupunktur...grrr... Vett ikkje heil hva jeg skal tro om modnigsaku. ble rett å slett snurt.
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2011 Evig glad for at magen sank! (og fortsetter å synke) Hadde magen helt oppi ribbeina når jeg sprengte SF målet. Men her sank den takket være 2 ganger modningsakupunktur. Får håpe at noen runder til kan hjelpe på å presse han ut
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Da satser jeg på onsdag gjør susen:o) Får be henne fixe opp i denne missforståelsen, skal jo ikke rykke ett hakk tilbake Neida, men får ta det som det kommer. Er jo helt frivillig og.
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2011 Haha nei man skal jo ikke rykke tilbake;) Hvor langt var du på vei når du begynte med modningsaku.? Jeg var 37 uker. Du har enda litt tid igjen før din termin Beibifot blir Storebror, jeg har kun 1 uke på meg til termin og 5 dager etter blir d KS her. =/ Er derfor veldig ivrig etter å få igang fødsel!
tomat Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Har også en del nedpress, er ganske ubehagelig og føles som om den vil komme ut. Tror det er ganske vanlig før fødsel og at det varierer mye fra person til person hvor mye nedpress man kjenner.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 uke 36+5 første "behandling" Men ble bare litt sur for at han spratt opp igjen, for nå er jo magen i veien for mange ting igjen...*puster og peser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå