ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 hei jenter jeg har da eeegentlig meldt meg ut her i fra bim men klaarer bare ikke å holde meg unna, iallefall ikke i fra spåen! jeg har nå slutta på pergo, siste kur sist syklus deilig å kunne slappe av i fra dag 4 til dag 8 i syklusen og slippe å huske på alle de tbl he he! men jeg lurer på om dere ser noe huskjøp i nærmeste fremtid? ellers så er det lov til å si noe om graviditet om dere TILFELDIGVIS !! ser noe 210488 tusen takk
-mtp- Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 kan se på deg også i kveld er bare innom en kjapp tur no siden det var så stille i huset og barne skal ikke i bhg ennå
ønsker * magetroll <3 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2011 hærlig dytter jeg da, i håp om at du ser denne i morgen også foresten, er det noe positivt som har skjedd rundt deg? fikk opp en så behagelig, glad og positiv følelse nå når jeg skreiv til deg ) var så enkelt å fange opp "vibbene" rundt det.. venter i såfall i spenning
Stars23 Skrevet 6. september 2011 #4 Skrevet 6. september 2011 Jeg kan se om jeg får tid til å se på deg i kveld etter snuppa har lagt seg men vil du se tilbake på meg? 04.06.91 graviditet og det du får opp på meg ellers?
Stars23 Skrevet 6. september 2011 #5 Skrevet 6. september 2011 Jeg kan se om jeg får tid til å se på deg i kveld etter snuppa har lagt seg men vil du se tilbake på meg? 04.06.91 graviditet og det du får opp på meg ellers?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2011 ja, suupert får ikke opp noe graviditet akkurat nå de første mndene, men får opp noe positivt som vil skje i familielivet i nærmeste fremtid kanskje husplaner? ellers, så fikk jeg opp at det ligger en hindring som gjør at du ikke kan gå videre med noe? vet ikke hva som ligger i det helt, men om det stemmer, og du kan gi noen hint, så kan jeg se nærmere
Stars23 Skrevet 6. september 2011 #7 Skrevet 6. september 2011 Vi vil bygge vårt eget hus en dag, har allerede en tomt Utdannelsen er hindringen tror jeg, jeg har 1,5 år igjen er det noe hjelp i ?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2011 da slo det seg rett i hodet på meg her skole, da er det den opp mot graviditeten som kommer inn.. selv om du kanskje vil bli gravid, så innerst inne tror jeg nok at kroppen din og hode ditt vil vente til du er ferdig med skolen.. og det er kanskje ganske lurt.. heller vente til du nærmer deg skole slutt, så du slipper å gå høygravid og fødeklar under eksamen ;p
Stars23 Skrevet 6. september 2011 #9 Skrevet 6. september 2011 Ja hodet mitt sier at jeg bør vente..men hjertet sier noe annet om du skjønner men blir jeg ferdig med utdannelsen, ser du noe der? På deg får jeg opp graviditet på vinterstid i år. Har lyst å si november/desember. Hus kjøp kommer til sommeren tror jeg Lykke til
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2011 spennende kan i allefall komme med tilbakemelding på huskjøp! for vi har i dag fått huset som vi har budd på!!! så hipp hurra! blir flytting før jul, heldigvis slipper vi å gjøre noe uten om å male og slikt
Stars23 Skrevet 6. september 2011 #11 Skrevet 6. september 2011 Gratulerer med hus var sikker på at det var sommeren jeg da, men feil kan vi alle gjør men graviditet er vertfall like rundt hjørnet Fikk du opp om utdannelsen blir fullført?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2011 tror nok du vil fullføre ja, kan bli vanskelig til tider! men husk at det er bedre å fullfør nå når du bare har en enn når du har to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå