Gå til innhold

HYDROSANA DETOX ION FOT SPA, eller andre detox-fotbad, noen som har prøvd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leste en del nå, og virker som at ingen av forhandlerne kommer med vitenskapelige tester på at det FAKTISK virker.

De bruke nærmest det at vannet skifter farge som bevis, men s skeptikerne hevder at dette vil skje uansett, da det er en reaksjon på metallet og saltet i vannet... Og at de har sendt inn vannprøver til testing, uten å finne noen "gifter" der. At fargeendringene er ren kjemi..

 

Tenk så deilig om dette hadde fungert da! :)

 

Men, det er vel for enkelt og godt til å være sant. Og uten noen bevis, er det uholdbart å påstå en slik virkning, at kroppen din blir renset for gifter!

 

Utrolig frekt og kynisk å produsere noe slikt vel vitende om at det ikke funker!

 

Noen med erfaringer? Eller bevis uover fargeendring og en behagelig følelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørt at de har putta noe stoff som siver ut i vannet sånn at det ser ut som om masse dritt kommer ut av kroppen din.

Like greit med et vanlig fotbad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikkeom de putter oppi noe annet enn salt, det hadde vel blitt oppdaget, men at saltet og metallet m "strøm" reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv et detox ion fot spa :) Er kjempefornøyd! Er mye mer opplagt, fått bedre immunforsvar ++. Før jeg begynte med fotbadet gikk jeg på do heeele tiden. Både natt og dag (tenker det er pga fødsel for 9 mnd siden). Etter noen uker med fotbadet var alt i orden! Går på do som normalt.

 

Min svigermor har også fotbad. Hun er som meg, blitt mer opplagt. I tillegg har hun mistet mange vorter som han har hatt i årevis. Hun har også mistet pigmentflekker. Hun har slanket seg i alle år, men etter at hun begynte med detox spa raste kiloene av, sakte men sikkert! Nå passer ikke noen av de gamle klærne lenger, man ser kjempestor forskjell.

 

Min far har slitt med høyt kolesterol i årevis, det har blitt verre og verre de siste årene. Etter ca en måned med detox spa er kolesterolet helt normalt!! Legen hans ble helt sjokket, kunne ikke skjønne at det gikk an :P

 

Ellers er det flere i min omgangskrets som har begynt å bruke det den siste tiden. Jeg vet om to stk som har slitt med ryggsmerter i lang tid, der ingenting hjalp, som har blitt kurert med detox spa. De har tatt magneten på punktet på ryggen der de hadde vondt, å ikke på armen sånn som vi andre gjør.

 

Jeg tror jeg kunne ramset opp positive effekter av detox spa i en evighet.. Jeg er ikke selger eller noe sånt, bare en meget fornøyd kunde! :) Bare spør om det er noe du lurer på, så skal jeg prøve å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, dette var da positiv lesning.. Så du tror ikke noe på skeptikerne, men er sikker på at dette faktisk funker?

Hvor kjøpte du det da? Virker som om det er forskjell i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur så absolutt at det virker ja! :) Alle jeg kjenner som har brukt det har fått positive effekter.

Det var svigermor som bestilte for oss, hun kjøpte den på http://www.bluefront.no/

 

Tror den maskinen vi har kostet ca 4000. Er kjempefornøyd med den. Du tjener det fort inn igjen, dersom du skal gå til behandling hos noen som driver med det koster det ca 300 kr timen!

Jeg aner ikke hva prisene er på andre nettsider, men det kan godt hende det er forskjeller ja :) Svigermor har bestilt maskin for mange i sin slekt, og hun har fått flere "overraskelser" på kjøpet. Veldig god service! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor driver med slike fotbad og hun sier at det er stor forskjell på apparatene. og at de med bare 6 volt, som man får kjøpe ganske billig rundt om kring er bare juks. og at om det skal ha noen virkning så må det være 12 volts kolbe i dette. ikke vet jeg, men hun har hatt god virkning av dette og driver derfor med dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...