Gå til innhold

Hjälpte lördags kosen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ju många här inne som skulle göra männen glada igår - men hjälpte det på födinga? :)

Har lite tro på det skälv men det skadar ju inte...så nu har jag i det minsta en glad mann!! ;0) så får vi se om något sker i natt..tror det är som att vinna i lotto i så fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neiii hjalp ikke her heller !!! Er såå lei, vil bare at ungen skal kome ut..

Tror jeg skal prøve i kveld og, hvem vet, kanskje det hjelper :P

Skrevet

Hatt en omgang og håper på at det gjør susen inatt :D blir spennende å se hva som skjer med dere jenter! krysser fingre, tær og alt som er:)

Skrevet

nope ingen virkning... synes nesten jeg har hatt mindre kynnere i dag enn tidligere :(

Skrevet

Vad gör vi tjejer inte för att få föda säger jag bara ;0)

Skrevet

F** läste precis att sperman innehöll väldigt mycket mindre prostalgin än de tabletter som ges vid igångsettning OCH att 1/3 av de som blir strippet föder inom ett dygn - villa skit odds jag har!!!! :(((

Skrevet

Min mann hadde ALDRI giddet 3 runder på en kveld med denne magen... ikke jeg heller :o) Får satse på at det er gode spermier han har da :P (sorry...*ler*)

Skrevet

3 gånger - är du gal! Ha ha!!! Jag menade att en tredjedel av de som blev strippet av jm föder inom ett dygn!

Ha ha tror du blandar stripping med den berömda dansen min tjiiihiiii!!

Skrevet

hehe.... kansje det ble litt blandet. Men jeg har lest at det skal 3doser fra mannen for å tilsvare mengde igangsettings pillen har som sykehuset byr på.

Skrevet

Prostaglandinene i sæden kan være med på å sette i gang fødselen om forholdene ellers er klare og modne. "Tilførsel" av sæd tre ganger i løpet av en dag vil etter det jeg har lest gi samme mengde prostaglandiner som en prostaglandingel kur på sykehuset - og det er helt uten bivirkninger :)

jm kristinas ord.

Skrevet

Ursäkta språket... Men vem fan orkar sex 3 gånger om dagen nu?? Det har vi ju inte till vanligt en gång! Tja gubben har somnat - ha ha det hade tatt sig ut om jag nu väckte han och bad om

2 runder till!! ;)

Skrevet

one down, two to go baby :o)

Skrevet

Ha ya! Får be hon komma hem i lunchen - och samtidigt skaffa barnvakt för dagis är stängt imorgon!

"hej svigermor kan du passa prinsessan i 15 min... Du förstår..." ha ha ha!!

Skrevet

Der gikk den "planen" i dass... Det skal ikke være lett

Skrevet

fortalte akkurat mannen om tre ganger paa en dag teorien, og han var helt med, han mente da det var best aa kjore paa med en fjerde sann for sikkerhets skyld.... men vet ikke helt om jeg er med paa den nei... faar jo pustebesvaer bare jeg skal snu meg i sengen :) haha!

Skrevet

Tja vaken nu mitt på natt..inte av rier.. Men av att jag är hungrig så jag är kvalm!! Guda mig denna sengekosen hjälpte - måste ha brukt sinnsykt med kcal!! ;0)

Skrevet

Jeg har 26 dager igjen og samboer nekter...! Ikke noe hast for å få igang fødsel her, men han klarer rett og slett ikke tanken etter at hodet festet seg... :/ Han mener babis ligger for langt ned :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...