Gå til innhold

Mannen min har nettopp kommet til skade for å sage av seg foten. Ringe legevakta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22.00 igjen her....

Du trenger forresten ikke fortelle noe om været....det holder om du forteller hvilken by det er! Det er jo viktig å vite hvordan du skal kle han! Har hørt at man blir fortere kald etter større blodtap :-O

SVAR DA HI

Bare et godt råd: Tror sorell vintersko (de har dem på tilbud på OBS) er det beste til den foten som er igjen på mannen din, nå til vinteren. Tåler mange kuldegrader! Løp og kjøp!

Hei søtnoser! Jeg blir så glad når jeg ser at dere har klart å holde liv i tråden min i godt over en uke! :)

Men jo, her kommer en oppdatering. Mannen min har det etter forholdene helt fint, han slet litt med lave jernlagere etter to døgn i garasjen før blødningene ga seg. Nå har vi brukt helgen på å spikke en ny fot til ham og alt er fryd og gammen.

HI

Annonse

Nå lo jeg jammen godt, opptil flere ganger, og heldigvis har jeg ikke lest hele tråden enda! :)

hahahahahahaha..... hærlig selvironi her!

(keep it up!)

Det var en lettelse å høre at det går bra HI!

Det jeg lurer på nå er hva dere har stemt etter denne traumatiske situasjonen.

Og har han gått mye ned i vekt da han ble kvitt den ene foten? Kan det anbefales for andre? Jeg f.eks., er 178 høy og veier 58 kg. Har lyst til å gå ned ca 4 kg slik at jeg ikke høres så blubbete ut når noen spør om vekt og høyde. Er en fot ca 4 kg?

Vil gjøre deg oppmerksom på at det heter tærne i flertall. Du gikk visst på samme skolen som den dama, dere er åpenbart veldig ressurssvake begge to. Nå bør noen ta affære og skaffe støttekontakt til barna deres.

Ta begge to så taper du 8 kg i en fei, da!

Til HI vil jeg si at Duroferon er best for å bygge opp jernlagrene i kroppen. Noen vil anbefale Hemofer eller Niferex, men de bare øker blodprosenten, og det mannen din trenger nå er en litt mer langvarig oppbygging av lagrene sine. Vitamin C er også viktig.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...