Gå til innhold

Mannen min har nettopp kommet til skade for å sage av seg foten. Ringe legevakta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken fot er det? Er det høyre så må du få han til å putte den i munnen så den holder seg godt, mens du sender ørna di ut etter en lege.

Er det forresten lenge siden han har klippet tåneglene?

Jeg tror jeg skal gå å teipe mannen min og jeg, han mente denne tråden var litt mannsdiskriminerende. Han må bare irritere meg mer sier jeg, da sager jeg av hans fot og sender den til deg i posten HI, bare si hvilket område du bor i du.

Vilken man er det egentlig du har??

Min man vile aldri saget av seg foten! Vi repsekkterer verandre for mye til slikt!

Vi henter/bringer barna i barnnehagen tidlig anenhver dag og i dag skal han hente tidlig fordi vi alltid henter tidlig fordi det alltid er best å hente tidlig .

Jeg vile drat fra manen med en gang visst han hade saget av seg foten!

Din mann har sikkert ADHD, har du målt avstanden mellom øynene??ikke hans feil at han sager av seg foten hvis han han konsentrasjonsproblemer!! ikke kjeft på han akkurat nå, men benytt muligheten til å sjekke telefonen hans for utroskap!!

Annonse

Ble han ammet som liten? Høres ut som et flaskebarn dette. Mora kokte sikkert ikke flaskene heller.

Kjøp en mei tai og bær han på magen, det er nærhet han trenger nå!

Strikke en sokk av litt nøstebarnull, det løser verdensproblemer! Kjøp litt supermat, må være økologisk og fra helsekost. Importer gjerne noe kjempebra fra utlandet, legene i norge er så redde for å bli arbeidsledig vettu at de forbyr alt som er bra.

For mer råd gå til tettinntil.no

Jeg liker ideen om bæresjal, bare hold deg langt unna BabyBjørn!!!! Den er ikke ergonomisk riktig, så mannen din kan ende opp med å brekke hofta! Og da blir det sutring, skal du tro!

Hahahaha:)))

HI, gi oss oppdatering da!

DYTT-DYTT-DYTT!!

Og har du virkelig puttet han i garasjen? Hvilken garasje? Sa du ikke at bilen sto i en annen garasje og ikke var registrert??

Annonse

Samme hva du gjør, legg for all del ikke babyteppet over senga hans. Da får han mindre oksygen

Forresten heter det ikke "kommet til skade for å...", det heter "kommet i skade for å...".

Syns dere på DiB generelt slurver for mye med staving og faste uttrykk!

Det første spadetaket ble tatt for det nye sykehuset i Østfold i går. Dette kommer til å bli et knallmoderne og helt utrolig bra sykehus. Jeg ville ventet til det var ferdigbygget og fått ham dit da.

Hvordan går det HI. Du må oppdatere oss, vet du. Om foten har vokst ut igjen, eller om du har innkassert livsforsikringen?

Enig med flere andre: Skulle aldri akseptere at min mann gjorde noe slikt, hadde vært på hue og ræva ut. Men det er klart: har han en god livsforsikring, så er det en annen sak.

kanskje du kan selge han?

det var en tråd her igår hvor barnimagen Elin spurte om noen hadde noen til salgs.

men ellers er jeg enig at å strikke av nøstebarnsull er lurt eller så ville jeg gått for pysj uten fot, lettere for deg lissom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...