Gå til innhold

Mannen min har nettopp kommet til skade for å sage av seg foten. Ringe legevakta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahahahah 12:13!!!

Så bra flere har lagt merke til det! Den møkkakjærringa legger ut både det ene og det andre. Om hus til 10 millioner, så spør hun plutselig om Rema fortsatt har de billigste barnematglassene. Henger ikke på greip. Hun bor i Oslo, så sunnmøre og siste tråden jeg leste var hun plutselig alene med en liten jente og lurte på om hun vasket huset nok??

Hva i allverden er det med denne dama? HI, vi har gjennomskuet deg! Du undertegner med HI hver gang jo, svært lite gjennomtenkt.

Tror du er bipolar og er i en veldig manisk fase!!!

Annonse

Leverbhan fortsatt? Har ingen egne erfaringer selv men jeg er NASA smart ognvet at det beste vil være å legge den avsagde foten i en bøtte med grønnsåpe og håpe at det snart vokser ur en ny og bedre mann til deg. Rastene er det bare å kaste. Husk kildesortering og legg han i restfall.

Hadde jeg hatt en mann med et så stort oppmerksomhetsbehov, hadde jeg pælma han rett ut! Her i huset er det MINE plager det skal tas hensyn til, og alle vet jo at mannfolk syter bare de får en flis i tottelottene sine.

Be han legge foten på plattingen og se det litt an. Hvis det fremdeles blør i oktober, bør du vurdere en tlf til legevakta.

Men ikke la han bruke "skaden" til å sluntre unna bleieskift og husvask, du er da for f**** ikke slaven hans! Likestilling er tingen!

Det kan jo være at han er deprimert, og derfor følte for å skade seg selv? Eller så høres det jo ut som klassisk ADHD også. Er du forresten utredet for bipolar lidelse? Både du og mannen din virker egentlig som om dere skifter humør litt for ofte, og dere bør medisineres for dette.

Uansett, grip sjansen nå som han ikke får bevegd seg stort til å ta en hjemmesnekra sterilisering av mannen din, så slipper han ihvertfall å bruke kondom når han kommer til seg selv igjen, for som vi vet er det helt forferdelig for en mann å måtte ta ansvar for prevensjonen.

Huff, nå fikk jeg helt vondt i mammahjertet.

Hvordan kan en pappa gjøre slikt mot sine barn? Det er jo veldig traumatisk for dem!

Nei, nå skal jeg sette meg ned å tenne et lys for dere og sette inn noen slanter på konto.

Mammahjertet blør i natt :(

Annonse

Bor dere i Oslo????

Jeg er litt bekymret for om han må gå uten sko nå.... Har dere andre som bor i Oslo-område begynt med sko enda?

Han bør UANSETT bruke stillongs nå! (strømpebukse ville vel vært litt som å "gni salt i såret"?)

Han er garantert utro! Og han sagde av seg foten for å avlede deg!

Og det er DIN skyld!!

Klart han går og finner seg noe når du nekter han premieligg etter at han har hjulpet til med både barn og husarbeid!

Skjerpings HI!

Hmm - hørte en sang av Øystein Sunde for litt siden - han anbefaler dobbeltsidig teip - men han er jo gammal da... Har du en gammal gubbe - bruk dobbeltsidig teip!

HI...hvorfor svarer du ikke?

Vi er seriøst bekymret!!! Hvor bor du? Kanskje jeg kan hjelpe deg?

Si i fra om hvordan været er...for da kan jeg i allefall fortelle deg hvordan du skal kle på mannen din!

Pliiiiis svar!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...