Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Synest det var så mange i gang her nå i helga, men plutselig veeeldig rolig på den fronten... Om så ønsker jeg dere lykke til!!!
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Kanskje sengekos debatten fra igår har gjort utslaget for mange? Og de det ikke funket for, prøver kanskje enda?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 hehe...ja. Jeg prøvde meg igjen på samboeren. Fikk klar beskjed om å ikke tøye strikken forlangt nå, men til uka kansje
alexmommytobe Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 her ble det ingen virkning etter gaarsdagens sengekos... om noe forrandring i det hele tatt saa synes jeg nesten jeg har hatt mindre kynnere i dag enn tidligere... naa setter jeg all min lit til modnings akupunktur paa onsdag og stipping hos jordmor paa torsdag!!
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Heldig du! Her er det ikke tale om noe kos Men tenkte å spør JM til uka om å bli strippet igjen! I alle fall å få sjekket modning..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Hi hi jag är i alla fall här! Fick precis lurat med mig gubben - utan dans hurrni!! (tulla) men som sagt har ju liten tro på detta innerst inne... Men Har i alla fall en nöjd sambo - det är ju inte värst
jobber med saken har klart det Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Her er det iallefall stille før stormen:) Sengekos er ikke akkurat det som frister mest for tiden.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Detta med stripping - gör det väldigt ont? Ska möjligens få det på kontroll på onsdag
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2011 Det er bra Lycklig <3*födeklar!!! Med andre ord...du slapp billig unna. (no show) Men hyggelig med en blid mann
alexmommytobe Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 ja det er ikke akkurat behagelig nei... men gjorde susen forrige gang (vannet gikk samme dag), saa haaper virkelig det gjor det denne gangen ogsaa!!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 5. september 2011 #11 Skrevet 5. september 2011 Hm spännande! Jag har på känslan att jag kommer föda torsdag eller fredag - får innerligt hoppas den magkänslan stämmer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå