Gå til innhold

Ok.. da har trollet mitt fått en tann.;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hun pleier å få en flaske mme på senga før hun legger seg,hun er alltid tørst og kosesyk på kvelden. Da må jeg kutte ut denne flaska da siden vi må begynne å pusse? Hun pleier å sovne til denne flaska og har prøvd bare vann og det vil hun selvfølgelig ikke ha... Ja ja må vel bare ta den kampen. Vil jo ikke at hun skal få skade på den fine nye tannen sin;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på da gullet har fått to tenner nede på 2 uker.. hun MÅ ha denne koseflasken med mme før hun sovner:)

Skal man begynne å pusse allerde nå??

Skrevet

Vår hs sa man skulle pusse fra første tann kom opp. Noen ganger sovner Mini når han får flaske på kvelden, og da blir det ingen tannpuss. Tar det da dagen etter. Hs så to ganger om dagen, ikke godt å få til altså!!!!!!

Skrevet

Men ikke minst, grattis med den første tanne da:)))

Klem fra meg:)

Skrevet

Takk Tigergirl har blitt mamma;);)

Eneste er at den flaska på kvelden har liksom vært redningen for å få lillegull til å sovne, da hun pleide å skrike, hyle og gråte seg bort i 2 timer på kvelden da hun skulle legge seg.... Så merker at jeg må bygge opp litt mot for å avvenne henne med den.

Skrevet

Vi pusser tennene til gutten vår fra de dukket opp for nesten 2 uker siden, trur det er det som er anbefalt. En halv lillefingernegl (babyens negl vel og merke) med tannkrem på min fingertupp som jeg masserer tannebissene med etter kveldsamming :) Morsmelk skader ikke tennene da, heldigvis, siden han ammes x flere hver natt fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...