Mamma`n til A Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei damer! Jeg har hatt smerter i forbindelse med bekkenløsning/låsning siden uke 10. Begynte med fysio. rundt uke 18 og ble bedre for hver gang. Smertene satt da dypt i korsrygg og ned mot halebeinet. Sluttet med fysio. for ca. 5-6 uker siden da behandlingen førte til at jeg fikk veldig mye vonde kynnere. Nå er jeg i uke 34, og merket for en ukes tid siden at jeg begynte å få vondt i lysken og nedover låret på ene siden. Det blir vondere for hver dag, men tenkte at dette kommer av at jeg har styret mye i forbindelse med flytting. MEN, nå er det så forbaska vondt at jeg ikke klarer å løfte beinet, og klarer ikke gå normalt. Er dette også snakk om bekkenløsnings-smerter? Det er altså så smertefullt at jeg gråter bare jeg skal gå over gulvet.. Noen med erfaringer? Hilsen en litt frustrert gravid.
alexmommytobe Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 hei! jeg har ogsaa hatt en del smerter i lysken og paa insiden av laaret, mest paa den ene siden! jeg har hele tiden tenkt at det er en nerve som kommer i klem paa et vis... av og til kjennes det ut som det straaler nedover i foten ogsaa.. faar du det ogsaa? det er aldri saa vondt som det hores ut som du har, men ubehagelig nok til at jeg maa stoppe opp og vente til det gaar over, eller staa paa den andre foten en liten stund...
Mamma`n til A Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Lysken, innsiden av låret og litt nedover er vel en beskrivelse som passer godt for meg også. Men det går ikke over hos meg da, er jeg i bevegelse er smertene konstante. Sitter jeg stille er det ingen smerter. Mener jeg har hørt at noen får så vondt av bekkenløsning, men håper da at dette er forbigående!!
beccis'en Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Det høre ut som bekkenløsning ja. Slik har jeg hatt det i noen uker ja. Helt j*****. Jeg må bruke krykker for å komme meg rundt, men er ikke lange avstandene jeg klarer. Må ha hjelp av samboer til ALT, og det er vanskelig å være hjemme alene. Håper så klart at det avtar for deg og er forbigående, men føler med deg hvis du må ha det på samme måte som meg framover. Det er hardt! Jeg er nå i uke 34 og klar for fødsel!!! Hehe
beccis'en Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Fysio hjelper dessverre ikke på meg:/ så jeg sluttet med det for to uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå