♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 ....er akkurat det jeg føler meg som i dag! Puster som en gal bare av å gå fra stua til toalettet...og har like greit et par kraftige kynnere på veien dit....og slik går no dagan...frem og tibake til toalettet for å tisse en liten skvett (tror jo det er en elv som skal komme hver gang) STRESS!! Stakkars lille 2 åringen min som har en ustabil mamma..hisser meg opp for ingenting...får en kraftig kynner av oppstandelsen...og svetter/vagger meg tilbake til sofan mens jeg omtrent rauter av bekkensmertene.... ...rett og slett en av de herlige dagene i dag...
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 ja, fy flate, kjenne rmeg igjen! er 28 + 3 i dag, 13 dager til termin...takler ikke tanken på å gå gravid en måned til, på overtid, kroppen har rett og slett ikke kapasitet til det!!! ungen driver å ommøblerer heile magen... og jeg kjeder meg så! syns det er noen lange dager...og når man ikke klarer å snu seg rundt i senga uten å få både hetetokter og pusteproblemer, så frister det ikke akkurat å legge ut på en lengre shoppingtur eller annet som pleier å være gøy...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 off..godt å gøre jeg ikke er alene..og godt å få det ut! Gleder meg sååå til lillegutt kommer! jeg har 27 dager igjen + evnt overtid...så heldigen deg med dine 13....
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 joda, det kan du si... kjenner bare at i kveld så er jeg drittlei! gruer meg til jeg må legge meg, kveile seg rundt og våkne hver gang.....pluss de utallige turene på do.....pluss nesa som er fri for ventilasjon... pluss pluss
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 joda, det kan du si... kjenner bare at i kveld så er jeg drittlei! gruer meg til jeg må legge meg, kveile seg rundt og våkne hver gang.....pluss de utallige turene på do.....pluss nesa som er fri for ventilasjon... pluss pluss
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2011 Har du ikke sånn sklilaken?? Det hjelper utrolig om du sliter med bekkenet og skal snu deg i senga!! Ja...tisser sikkert opptil 5 ganger pr natt....
jobber med saken har klart det Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Sklilaken! arg! hvorfor har jeg ikke tenkt den tanken?? Med to dager til termin tror jeg ikke at jeg gidder å kjøpe det... Ellers kjenner jeg meg veldig igjen i flodhest beskrivelsen:) Ha en fin kveld:)
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 hvor har du kjøpt sklilaken?? det tror jeg at jeg kunne trengt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå