maimora Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Var på do ii ste, da jeg tørket mrg (tisset) var det blod på papiret, ikke mye men friskt rødt blod, ikke noe slimaktigg eller noe. Jeg tok da et papir igjen å bare dyttet lett ikke tørket liksom, da kom det en blodflekk igjen. Hva i alle dager skal dette bety? Er i uke 36 nå.
lykkeli1979 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 er fersk i dette gamet, men kan det være det de kaller tegningsblødning? det som kommer rett før fødsel? er veldig usikker, så ikke ta dette for god fisk...ville ha ringt til føden jeg og spurt...
EFM Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Jordmor har sagt til meg at dersom det kommer friskt blod skal jeg ringe føden
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Kan godt hende det er en sprukket blodåre også, helt ufarlig. Men ta en tlf. for å være sikker
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Ville ha ringt, men det kan være en sprukket blodåre eller hemorider om du har det? Kan være mye følsomt som ligger i press der nede nå :-) Lykke til!
maimora Skrevet 4. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2011 Takk for svar! Det var ikke så mye som kom og har sjekket mange ganger nå uten at det har vært noe mer, så det er nok ikke noe farlig. Blir jo så nervøs for alt for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå