Gå til innhold

Noen i Oslo/Bærum som har termin i mai?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 5 + 1 og er veldig spent på tiden fremover. Bruker litt for mye tid på å bekymre meg istedetfor å bare nyte det :-) Jeg er 29 år og første gangen jeg er gravid. Det var planlagt og vi er veldig glade, men hadde vært så godt å kunne snakke med noen andre enn bare kjæresten min om smått og stort. Hvilken symptomer har dere og eventuelt hvilken symptomer har dere ikke?? Blir gal av å lete etter symptomer og bli redd når jeg ikke kjenner noen. Flere som føler det sånn?

Blir glad for svar og trenger ikke være fra Oslo/Bærum, det er bare godt å snakke med noen som er i samme situasjon :-)

Hilsen meg :-)

Fortsetter under...

jeg bor i oslo... og jeg skjønner veldig godt hvordan du har det ,jeg er 30 og er gravid for 2 gang i år ..hadde en sa i januar . så jeg er også veldig nervøs hele tiden redd for at det skal gå galt denne gangen også.

disse symptomene har jeg: veeeldig trøtt å sliten,halsbrann,oppblåst og ømme pupper.

hvilke symptomer har du ?

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei. Hvordan har du det nå?

Jeg har vært nede for telling noen uker nå med oppkast,kvalme og trøtthet. Har følt meg skikkelig ille, men endelig begynner formen å stige igjen. Har vært på UL og så en lite liv der inne, det var fantastisk :-)

Har du vært på UL?

Er du fortsatt kvalm?

Håper du har det bra og at jeg hører fra deg.

Føles på en rar måte godt å vite at det er noen i nærheten som er like langt og skal igjennom det samme :-)

Hei igjen :) Jeg er fortsatt utrolig kvalm og uvel om dagen. Har også kastet opp tre ganger - hater det! Så morsomt med ultralyd. Hvor var du? Vi har tenkt til å bestille tidlig ultralyd, så vi må vel gjøre det snart :)

Morsomt å tenke på at det sitter noen i nærheten som er like langt, ja :) Hvor i Bærum bor du, forresten?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...