min<3 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 hvordan reagerte småtrollene deres på vaksinen? Så jeg kan forberede meg litt...:/
Valiana Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Min reagerte mye bedre enn jeg hadde sett for meg. Ved det første stikket var det nærmest ikke respons i det hele tatt, bare et litt forsiktig snøft. Når stikket i det andre låret kom, var det 1-2 min med litt kraftig sutring, men så var det glemt. Hun reagerte ikke i etterkant, var helt som normalt både kvelden og natten :-)
C.L.H85 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hun ble bare trøtt egentlig og fikk litt feber. Bare bittelitt feber, så var ingen fare;)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Hei:) Jenta mi reagerte ikke på noen av stikkene,bare gliste.. Helsesøster sa at det var uvanlig. He he (hun reagerte ikke på noen av stikkene når hun tok neste vaksine heller når hun var 5-6 mnd gammel). Derimot noen timer etterpå (1. vaksine) ble hun veldig plaget og bare gråt utrøstelig. Gav en stikkpille (siden jeg visste årsaken) og da roet hun seg:) Lykke til,går nok så bra så
C.L.H85 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Når hun ble stukket første gang ble hun bare overrasket, så når det andre stikket kom begynte hun å gråte som varte ca 20 sekunder, så var det greit;)
min<3 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2011 da skal jeg krysse fingrene for at det gå like smertefritt med min:)
ToneC Skrevet 5. september 2011 #7 Skrevet 5. september 2011 Hvordan gikk det i dag på kontrollen? Vi skal i morgen, gruer meg litt kjenner jeg...
Gjest Madolyn Skrevet 5. september 2011 #8 Skrevet 5. september 2011 Min gutt gråt allerede da sprøytene ble satt, gråten økte ikke i intensitet under sprøytestikkene så jeg liker å tru at han ikke fikk dem med seg hehe... Merket ingenting annerledes etter at vaksinene var satt. Ikke mer/mindre irritabel, mer/mindre søvnig, ei heller febril eller noe sånt.
ToneC Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 Ok, det er bra.. Vet at jeg selv fikk veldig vondt i armen i hvertfall etter stivkrampe. Har kjøpt stikkpiller for barn i tilfelle feber..
min<3 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2011 Da var det gjort:) Han gråt bare bittelitt (hadde forventet MYE mere) tror faktisk det hadde gått enda bedre hadde det ikke vært for at han var stuptrøtt. Ikke hatt noen vond reaksjon enda,er bare veldig trøtt... Så dette gikk mye bedre enn forventet. Men ikke noe gøy og se på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå