Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Del Skrevet 4. september 2011 Er ikke lenge til det er halloween og jeg vil ha et kult kostyme, har dere noen forslag? Tar gjerne imot forslag til pynt og diverse man kan ordne:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542901-beste-halloween-kostyme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #2 Del Skrevet 4. september 2011 Skal kostymet være skummelt? Om ikke er det beste kostymet jeg har sett en drueklase! En grønn drakt (stilk) som man fester en drøss med ballonger på. Ikke så enkelt å sitte da... Pynt/godis: Kjøp et gresskar og trespyd (sånne grillspyd) og masse smågodt i halloween stil (type hodeskaller, vingummi-marker -og biller osv). Træ de på spydet og stikk spydet ned i gresskaret. Det kan lønne seg å ta en tapebit over gresskaret der du stikke spydet ned så "guffa" oppi der ikke tyter ut. resskaret kan være hardt så man må kanskje spikre noen hull først. Svarte pipestilker og øyne kjøpt på panduro kan man enkelt lage edderkopper av. Stivpisket eggehvite med sukker kan man lage spøkelser av. Kjempeenkelt! ha eggehviten i en plastpose med stort hull og klem ut en "spøkelseskladd" på en stekeplate med bakepapir. Stek på 90 grader i ca 45 min. Skru av ovnen og la spøkelsene stå der i ca en time mens ovnen blir kald. La de hvile på en rist til de blir helt kalde. Tegn på øyne med smeltet sjokolade (bruk q-tips) eller matpenn. Jeg synes ikke de er spes gode, men barna liker de "kjerring"koster/sopelim og jerngryter plassert litt rundt omkring er passende pynt. Det samme kan gammelt verktøy hengende eller plassert litt rundt omkring være. gjerne med jukseblod på. Har også sett noen som har puttet nakne dukker oppi store vaser med vann og "dekorert" vasene med edderkoppspinn. Jeg synes det var litt på kanten, jeg da... Del opp Spagetti i passe lange biter. Kok den med konditorfarge. Gjerne grønn, da blir "markene" ekstra ekle. "Blodig popcorn" Smelt smør sammen med rød kondirtorfarge, mengde etter hvor rødt man vil det skal bli. Når det røde smøret er smeltet tilsettes popcornet som vanlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542901-beste-halloween-kostyme/#findComment-143543157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå