Gå til innhold

Noen her som aldri har sett mannen sin naken?...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

seriøst? hadde ikke jeg stoppa mannen min så hadde han sikkert gått rundt naken i stua hele ettermiddagene:p hehe..

kan høres ut som din kjære har litt dårlig selvbilde akkurat på det med å være naken. kanskje han en eller annen gang har fått slengt i seg en negativ kommentar om hvordan han så ut naken, og har utviklet komplekser? Ville iallefall ikke presset ham om jeg var deg, men heller prøvd å snakke forsiktig om det, selv om han er lunken til det...

Annonse

samme her! her er kropp helt naturlig, og jeg har ikke følt meg så komfortabel med noen før jeg møtte min mann.. har gjerne selv villet hatt litt klær på kroppen, selv om jeg tidligere så mye bedre ut, uten strekkmerker, ekstra skinn og fyldigere pupper, rumpa var mer spretten og ikke like preget av tyngdekraften..

jeg fikk ett barn før jeg møtte han, så han har aldri sett meg på mitt "beste" men likevel føler jeg meg vakkrere og mer satt pris på nå med strekkmerker, mykere kanter, slappere pupper osv! :P så her er det helt naturlig med kropp, den ene kan gjerne tisse eller pusse tenner mens den andre dusjer freks. vi er flinke til å få hverandre til å føle oss bra, og det gjør virkelig susen! :)

Jeg må nesten tvinge mannen min til å ta på klær jeg...

Stakkars mannen din, det er sikkert noe han sliter med. Hvordan er han på stranden eller i svømmehaller og slikt da? Klarer han å gå med bar overkropp på sommeren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...