Gå til innhold

Føkk, jeg har vært uforsiktig igjen! :-( Vær så snill å 'se' at det ikke klaffet jenter...

Anbefalte innlegg

...for jeg vil så absolutt ikke bli gravid nå! Har for mye moro jeg skal gjøre fremover :-))

Monitoren var på høy i dag på dag 10, bruker å få max på dag 11-12 men siste periode var den på max på dag 15, men det var vel pga primolut bruk- tenkte kanskje at det ble på 15 nå også siden at det kan ta litt tid å komme tilbake til normalen etter primolutkurer(min erfaring). Men jeg ligger her på sofaen nå og kjenner stikkinger i hø eggstokk så det forundrer meg ikke om den er på max i morgen..... uggh!

Prøv å ikke ta inn min negativitet når dere ser, nullstill dere for så å se... ;-)

Har blitt spådd vårparten og synes jeg høres veldig bra akkurat nå hehe

Fortsetter under...

Får opp et nei. Føler noe skjer over nyttår og mot våren. :) Februar kommer opp og da føler jeg faktisk at du begynner å bli litt utålmodig. ;) Har du fått pm'en min forresten??

Takk og pris jenter! :-)) Og Aurora hyyyysh! hehe

Jo jeg har sett dem, har bare hatt så mange pm'er å svare på og svare på svar igjen, så det har tatt litt tid, men svar kommer :-)

Annonse

Adine: Og tro meg det er jeg glad for :-))

Men hadde søren hakke meg ikke forundret meg nå som jeg er næææææi ikke nå, for livet har en tendens til å gi en skikkelige skruballer hehe. tenkte å fortelle at i dag når jeg lå og slumret på sofaen så så jeg plutselig inn i mon egen livmor og der kom det ett gullegg ut fra ett utrolig lys! Ser aldri ting så klart i lys at det nesten gjør vondt i øynene selv om de er lukket, var kjemperart - visjonen varte ikke lenge men det var en helt ny opplevelse for meg og veldig interessant :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...