Gå til innhold

Da må jeg dessverre takke for meg :-(

Høst72

Anbefalte innlegg

Etter å ha spottet litt et par dager ringte jeg gyn og fikk time til ultralyd på fredag. Da viste det seg at det ikke var en uskyldig liten blødning, men at det ikke var liv der inne. Utviklingen hadde stoppet ca tre uker tidligere (8+3), altså en MA...

Fikk Cytetec på sykehuset, og nå er trolig alt ute.

Er bare veldig trist og lei meg nå. Trodde jo ikke annet enn at dette skulle gå bra etter å ha sett hjerteaktivitet 7+2.

Lykke til alle sammen!

Fortsetter under...

Uff, uff, det var fryktelig trist å høre. Jeg vet litt om hva du går gjennom nå (opplevde selv å miste tre ganger etter å ha sett hjerteaksjon) og sender deg mange varme tanker og en stor, god klem.

Ord hjelper ikke - utover å si at jeg føler med deg.

Klem fra meg

Å så trist, føler med dere! Dette er bare leit og ihvertfall når det kommer så brått på. Håper det går greit med deg fysisk og at du kommer deg fort. Ta vare på hverandre og kos masse med lillegutten - det hjalp ihvertfall for meg. Krysser fingerne for at dere blir enige om veien videre både med Hausken og dere selv.

Mange klemmer og tanker fra meg

Annonse

Huff, dette var forferdelig trist. Kondolerer så masse!!

Har en venninne som opplevde å miste, samme som deg. Hun var sliter hun og....vi hadde prøvd like lenge....men bare noen mnd senere ble hun gravid på nytt.

Nå er hun mamma til ei nydelig lita jente:o) Vet det er fryktelig tungt nå, men ikke gi opp håpet.

Klemmer fra meg:o)

Tusen takk for alle gode ord alle sammen!

Det går mye bedre nå, selv om det fortsatt er tøft å kjenne på sorgen og skuffelsen! Har hatt en ukes sykemelding, og det har vært godt å bare være hjemme. Skal begynne å jobbe igjen på mandag. Sjefen min og en kollega visste at jeg var gravid, og sjefen min vet også at jeg mistet. Måtte jo gi beskjed da jeg trodde jeg skulle tilbake på jobb etter en positiv UL...

Takk for alle klemmer også, det varmer!

Det er et fantastisk forum, håper å komme tilbake igjen!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...