karius Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 hei send meg gjerne deres fineste jentenavn...sliter sånn med å komme på noe.. mvh
Madam-mim Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Aner ikke hva slags navn du liker, men de jentenavnene jeg synes er finest nå er: Alma- min datter heter dette:) Selma Matilde Olivia Ella Milla Eline Filippa Alice Nora Mange fine jentenavn der ute, velger et av disse til lille snuppa i magen:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Hadde vi fått en jente skulle hun ha hetet Ella, men her blir det stopp på gutt nr 2 ) Så versågod!
Vshb Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Hei! Jeg synes det er litt fint å sjekke topp 10 lista å ikke velge navn derfra iallefall;) Noen av de jeg synes er fine er; Mathea Vida Vilja Ina Johanne Rikke Vilde Kristianne Vi skriver opp alle navnene vi liker, sjekker om de er på topp 10 å "kjenner" litt på navnene. Ofte stryker vi navn etter noen dager... Lykke til med navnevalget- det er ikke lett:)
hildis :) Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Her hadde det blitt Anneli om det hadde blitt ei jente, men vi får gutt og da får vi ikke til å bestemme oss.. :/ Ellers har det vært snakk om: Lilja Stine Sunniva Andrine Vilde Lotte/a
Påanigen :) Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Iben Synne Frida Synnøve Astrid Tiril Helle Ulla Jeg har alt en Iben, men sliter nå med guttenavn på beste her. jentenavn er så lett!!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Vår datter skal hete Elida ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå