Gå til innhold

om forholdet.....

Anbefalte innlegg

Hei :) jeg er ei jente på 24,og er sammen med en på 27. Vi har to små barn sammen, og har vært sammen i 6 år.

Vi har det veldig bra sammen når han er hjemme.

Han jobber offshore og er med i et vikarfirma,som gjør at de kan sende han til nordsjøen,eller på land,ikke langt unna bergen. Han har aldri kontroll på hvor han skal eller til hvilken tid.

Han kan feks være på nordsjøen i 14 dager og skal være hjemme i 21 dager,så får han plutselig oppringning fra vikarfirmaet at de har en jobb til han på land,om 7 dager++ (da blir han jo ikke hjemme i 21 dager,men kanskje 9....(avhengig av når de ringer såklart) ) osv..

Dette merker jeg at sliter noe veldig på meg, da jeg har lyst at begge skal jobbe på land,ikke langt unna der vi bor,og ha normal inntekt, og være mer sammen:)

Når vi ble sammen jobbet han på land,ikke langt unna oss,der vi bodde den gangen. Så da har jeg aldri tenkt at det ville bli slik..

Jeg synes rett og slett at det er veeeeldig tungt å være alene "hele tiden" :(

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Jeg elsker han av hele mitt hjerte,han er i tillegg en typisk superpappa,som elsker å leke-til og med skifte bæsjbleie :P hehe! han er med på alt av husarbeid med 50% og han er bare helt nydelig!

Men jobbsituasjonen tar knekken på meg.. det er frustrerende!!! virkelig.. Han skjønner i tillegg ikke at dette skal være noe problem i det hele tatt.. fatter ikke at det kan være tungt med to tette alene..:(

Burde jeg bare prøve å holde ut? som jeg har gort i 1 1/2 år nå? ..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542548-om-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen ide om hva du skal gjøre, det må du finne ut av selv:)

MEN, har du tenkt på at det kanskje er pga jobben at han er så super ellers?

Mange av de som jobber offshore er flinke hjemme, for de er ikke så sliten hele tiden, og er ikke under tidsklemma! Når min gikk fra offshore til onshore forandret han seg litt. Ikke like opplagt til å finne på ting, bruker mer tid enn før til å slappe av i sofaen osv... Det er ikke bare fordeler med 07-16 jobb heller;)

Jeg for min del velger heller en jobb offshore. (Heldigvis gjør han det nå) enn en vanlig jobb altså! Men det er meg, og hva som er rett for deg må du finne ut av:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542548-om-forholdet/#findComment-143542745
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...