Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Nå er det igang, er jeg ganske sikker på hvertfall grugleder meg til natten nå..
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Ja masse lykke til!! Så kjekt for dere )
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 er en smule missunnelig her jeg sitter å venter har 2 dager til termin men du må ha masse lykke til i natt
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 juhuuuuuuuu..!! flott nyhet å logge seg inn til. her har d begynte noen sammentrekning..hatt mensmurring og vondt i underlivet i hele dag..men har ikke trua på noe nærstående fødsel..får vel belage meg på å gå her litt til men lykke lykke til ..dette fortjener du. du har vært flink. tommel opp-snart har du skatten din der <3venter på oppdatering..
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 Litt missunnelse herfra også, men er bare 3 dager over - så skal ikke klage Masse lykke til i natt - håper at maseriene jeg har hatt de siste 4 nettene kommer i natt også (kanskje de tilogmed tar seg opp litt!) Gleder meg til oppdatteringer!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Åh så spännande! Hade önska jag kunde säga det samma men tror bara det är MAS :0( Extrema mens smärtor - slängde precis in handduken och tog 2 paracet så jag kanske kan få slappa av lite ikväll. Dom säger att en fördel att vara gravid är att inte ha mensen - men jag har fanimej haft mensen smärtor i flera månader nu... blääää... Massa lycka till - glädjer mig till att höra hur det går med dig vidare!!
zombie2be Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 oioi! da krysser vi fingrene for deg:) håper ikke du blir lurt sånn som meg!
miepia30 Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Mamma08*spire* Å nei, ble du lurt? Føler med deg. Det skjedde meg i kveld. Vonde tak hvert 3-4 min fra i 3 timer, noen så vonde at tårene kom. Men hvem har sett både idol og Robinson uten tak... Grrrr.
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2011 Jenta ble født 21:16 så dette gikk fort håper dere andre også snart får møte deres lille Fødselshistorie kommer når jeg får summa meg litt Ønsker dere masse lykke til:)
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer så mye! Når var terminen din?
Storebror & Lillebror Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer så mye Kos dere! Må si jeg gleder meg til det er min tur og.
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2011 Tusen takk Hadde termin 24/8 så det ble 11 dager over..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 5. september 2011 #17 Skrevet 5. september 2011 gratulere stine..endelig.kan se ut som min tur nærmer seg også. sitter på rieteller.no..vurderer å pakke sakene å reise snart..men er ikke helt overbevist. 4 dag på overtid...så synes d er på tide lykke til med barsel-og spedbarnsperioden. kanskje vi ses på småtroll etterhvert.. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå