Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du fant ut at samboeren din..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Herregud, for en dust... Og hva skal han snakke med denne jentungen om? Hva hun skal skrive på russebuksa si neste vår???

Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg og slengt ham på hodet ut... Hadde følt meg fullstendig latterliggjort :(

Har dere barn sammen?

Om han er 20, så er det nå en sak. Er han 40 blir det noe heeeelt annet.

Husk at det er mange unge mødre her inne, mange som har samboere som er under 20, så å si at han er en gris er jo å dra det litt langt...

Spørs helt hvor gammel denne samboeren er. Er han 20-23 er det ikke så ekkelt at han har hatt sex med en 17 år gammel jente.

Allikavel hadde jeg blitt lei meg på min egen og denne jentas skyld.

Forholdet hadde nok tatt slutt.

Håper ikke at dette er din situasjon HI. Spesielt ikke hvis du og samboer har barn sammen. Da får dine barn halvsøsken, du må alltid forholde deg til 17-åringen.

HAHA, tragisk. Liker ikke sånn mine-dine-våre-opplegg

Uansett ville jeg gått fra han, uten tvil. Men enda verre er det jo hvis han er ganske mye eldre enn henne. Da ville jeg ikke bare hatet han for å være utro men blitt kvalm av at han rører en 17-åring.

Han er nok ikke noe å satse på nei

Annonse

Liker ikke sånne mine-dine-våre opplegg? Et halvsøsken er vel for faen like mye et søsken som helsøsken.. er det noe jeg hater så er det slike betegnelser! Idiot!

Og du HI.. hvorfor forteller du ikke litt mer av historien? Du har jo nesten ikke sagt noe.. tror dette er tull med stor T!

Han er 32 og har gjort ei jente på 17 gravid? Det er ganske så ekkelt ja; hun er halvveis på videregående skole og russ neste år!! 15 års aldersforskjell er IKKE greit før den yngste parten er 20 + syns nå jeg, og uansett så blir det så klart tusen ganger verre når den ene allerede har samboer og barn...

Oi..Det er en svært vanskelig situvasjon. Skulle automatisk reagert med sinne, og skuffelse. Lat han stå for sitt utrolig korttenkte valg, men skulle ikke taklet å "ha han lenger". Lykke til, håper alt ordner seg for deg og dine.

Jeg ville gått langt inni meg selv for å prøve å legge mitt sinne bort.

Prøvd å forstå min samboers handling. og tilgi.

Hjelpe den 17 årige jenta, med feks praktiske ting - om hun ville hatt min hjelp.

sett om forholdet kunne berges, har vi noe mer å hente?

Være en god stemor, om barnet får livets rett.

Hvorfor skulle det være tull uansett om jeg ikke skriver mer? Har du noen gang opplevd det selv? Om ikke, så vet du da ikke om det frister å skrive så veldig etter gårsdagensjokk.. Har også flere inn i saken som IKKE, på en måte, fortjener å bli "uthengt" derfor skriver jeg ikke så mye.

Men værsågod, tro at det er tull. Jeg vil bare høre hva andre hadde gjort, slik at jeg ikke er helt kjip og ikke tenker meg grundig igjennom før JEG tar valget!

Hva har den alderen med saken å gjøre ? Skjønner godt at eldre menn vill ha ungkjøtt fremfor på det på sin egen alder. Anyway, jeg hadde nok bare slengt tingene hans ut på gårdsplassen. For utro menn er det ikke noe å spare på uansett hvor god grunn man har.

Kommer helt an på. Angrer han? Har han lagt seg langflat og tatt ansvar for situasjonen han har satt minst tre mennesker i? Var det et engangstilfelle? Er han normalt en god samboer? Vil han klare å ta ansvaret sitt på en voksen og verdig måte? Behandler han deg normalt med respekt? Vil han kunne klare å ta ansvar for det kommende barnet og få deg føle deg verdsatt og viktig på samme tid?

Samme hvor gammel den andre jenta/kvinnen er. Å fortsette et samliv med en som har barn yngre enn ditt og mannens forhold/barn, er omtrent uholdbart uansett.

Jeg har vært i litt lignende situasjon(selv om hun andre dama var voksen). Og det er ikke lett å glemme at en KUNNE vært en perfekt familie, men så kommer det der barnet å viser med all tydelighet at det ikke alltid er bare deg og mannen som har vært sammen........ Det kjennes vondt, sårt, og en blir så skuffet hver gang en tenker på det. Og ingenting i verden kan fikse det.

Her er det ikke mer forhold, og kommer aldri til å bli det heller. Det går bare ikke.

Jeg anbefaler deg å kutte med denne mannen, og en av grunnene er utroskap, og den andre er alderen på den han var utro med. Og så har du beviset, som for alltid vil være der dersom hun ikke tar abort.

Det er for din egen del du bør gjøre det, og ikke fordi du er sint på mannen akkurat nå. Du kommer til å slite MANGE ganger og tungt om du fortsetter forholdet.

Det ser jo ut som han angrer..

Slik jeg har forstått har jenta og han pratet veldig lenge, og ble enige å møtes.. Der han reiste til henne, og hun ble med i bilen.. Planla faktisk en runde...

Dette er ikke noe han har sagt, men jeg fikk lese meldinger, etter han hadde en dårlig dag der han begynte å gråte etter at jeg merket det plinga inn en melding.

Nei, det er veldig vanskelig å tenke helt riktig nå.. Jeg vet liksom ikke hva jeg vil, hva jeg takler.. osv...

Igår kveld etter jeg var ute å gikk for å prøve å få tenke litt.. hadde han ordnet med god mat, telys og en fin fim.. Men eneste jeg ville var, å legge meg.. Hjelper ikke med unnskyldning og romantisk mann akkurat i det tilfellet her..

Mannen min er 32år, hadde han kjørt ei på 17år på tjukken så hadde han fått bokstavelig talt et spark i ræva ut dørene her, da helst med mine spisse boots, etter jeg hadde gitt ham to tette og ei badehatte i forkant...han hadde fått god gammeldags rundjuling rett og slett.

Utroskap er en ting, pule en 17åring på tjukka straks mye verre, vi har for fanden selv barn her som ikke er så mye yngre enn det i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...