Gå til innhold

Kiss?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4 mnd er alltid pinnestiv i kroppen, alltid rett opp som en omvendt c. Han holder hodet kjempegodt i mageleie, klager ikke på gulvet. Nekter å bli båret i babystilling. Og slapper liksom aldri av. Skriker endel. Vi var hos manuell terapeut når han var rundt 7-8 uker, og han fant ikke noe feil på han. Kan kiss plutselig komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke normalt ut :( Hva med å ta kontakt med kiropraktor eller naprapat som har spesialisert seg mot baby/ barn?! Du må få sjekke dette ut før det blir verre med nurket ditt dersom det viser seg at han har KISS...

Lykke til :)

Skrevet

Hvor i landet holder du til?

Høres litt ut som det kan være noen låsninger i nakke, rygg,hofter uten at jeg skal påberope meg noen faglige kunnskaper på området.

Kjenner i alle fall en MEGET dyktig manuell terapeut og barnefysioterapeut i Oslo og omegn.

Skrevet

Fant nettop ut at vår hadde KISS. Typisk er en favorittside, ligger som en banan, blir ofte regnet som sterk i nakken, ofte problemer med å amme på en av sidene (hvis en ammer), grining, beveger arm og ben på den ene siden av kroppen mer enn på den andre.

Lurt å få sjekket det opp! Jeg kotaktet helsestasjonen, og helsesøster var enig i at han virket skjev og stiv. Fikk videre time hos fysio på helsestasjonen, som gav noen tips til hvordan styrke muskler på "den svake siden" + at hun anbefalte kiropraktor til oss med mye erfaring med barn. Og nå er guten vår mye bedre!

Håper du finner ut av det! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...