Gå til innhold

Er så babysyk at jeg..

Anbefalte innlegg

har begynt å handle inn til neste baby. Eneste problemet er at jeg er alenemamma (til jente 2 år). Har altså ingen mann, og kan ikke få barn med første og beste heller.

Men til nå har jeg kjøpt stelleveske som var så fin at jeg bare MÅTTE ha den. Og kjøpt inn diverse klær og sengesett. Primært til gutt, for jeg SKAL ha en gutt en gang uansett.

Trodde jeg var begynt å bli tussete, men røpte meg til en venninne, og hun har tenkt samme tanken (men hun har mann og to barn da). ¨

Er jo bare SÅ mye fint til de små, og jeg klarer nesten ikke å vente med å bli gravid igjen! Elsker alt ved det! Se de to strekene, lure på hvilket kjønn det blir, ultralyd, magen som vokser, fødselen, nyfødtbildene, de første dagene osv! Spysyken hver morgen og et bekken fra helvette gjør meg ingenting.

Er redd jeg blir den som får 7-8 barn ;) eller 10-11 katter fordi jeg ikke fikk 7-8 barn (slapp av, just kidding)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542294-er-s%C3%A5-babysyk-at-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, er der selv, men har ikke kjøpt noe da :P da hadde gubben blitt smårar trur jeg ;) Vi skla ha et barn nr 2, men han vet ikke helt når han vil sette igang med prøvinga ... Og jeg går rundt og er helt ødelagt inni meg :( Vil ha!!

Hvorfor? :) Finnes da verre ting å gjøre? Ser på det som en hobby jeg nå altså, storkoser meg når jeg går rundt og handler inn smått :) Hvis jeg skal handle til jenta, så blir det alltids med noe ekstra til neste baby også.

Har sett en helt suuuuperfin vugge idag. Vurderer å kjøpe den, men har ingen sted å oppbevare den uten at familie og venner ser den. Hmm.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...