Snartmamma:) Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 I morgen skal jeg på overtidskontroll, men hvor lang tid pleier det å ta før man blir satt i gang? Er nå 9 dager over termin :/
miepia30 Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 avhenger av hva de finner på kontrollen. Kan hende du blir satt igang allerede da, hvis ikke er det nå anbefalt at man settes i gang 12 dager over.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Ingen aning - men hade jag varit dig hade jag lagt på lite och klagat lite extra. Tyckte jag läste om de nya retningslinjerna att mamman skulle ha en del att säga om man skulle bli igång satt eller inte. Så pös på! :0)
Snartmamma:) Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2011 Tusen takk for svar:) Ja, det lønner seg vel kanskje å sette ned foten og være litt sta, har ikke vært veldig flink til det, men nå er jeg lei
nathaliiee Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 jeg ble satt igang når jeg var 41+4 uker, og ungen kom ut tre dager senere jeg var 12 dager på overtid, så du kan jo bare mase, så setter de deg nok igang..lykketil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå