Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hei! Hvor mye sover deres barn på 6 uker? Gutten her gråter bare når vi legger han fra oss i senga/vogga hvis han er våken. Han må sovne på en av oss for at vi skal legge han sovene fra oss! Noen som har noen tips?
1frafør_1påvei Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Gutten vår er 6 uker og sovner som regel en gang mellom 22.00-00.00. Sover 3 timer, så 2 timer og til slutt 1 time (om vi er heldige). Han vil ikke ligge i senga, så vi har han i vogna. Vanskelig å få han til å sovne der, så lar han sovne i armene mine først, gjerne med smokken og dyna rundt seg. Men han bruker alltid minimum 1 time i armene mine på å sovne..Dette er det eneste som ser ut til å fungere her i huset foreløpig, men tenker at det blir bedre jo eldre han blir
mb1987 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Denne gutten her sovner ved 22 tiden! Da spiser han før han legger seg! Sovner på brystet vår og blir lagt i egen seng etterhvert! Sover da til rundt 05 tiden, spiser igjen da! Så legger vi han over i vår seng og han sover der som regel etter 30 min. Da sover han til 8-9 tiden!
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Jenta mi har siden fødselen hatt ei lengre soveøkt på natta-mellom 5-6 timer. Så for et par uker siden begynte hun å sove 7-8 timer. Så vi har vært heldige. For ei lita uke siden, klarte hun for første gang å sovne selv, så nå har jeg begynt å legge henne før vi går å legger oss. Legger henne mellom 20.30 og 21.00. Har funnet ut at d er viktig at hun ikke blir overtrøtt, for da kan hun bruke veldig mange timer på å sovne...slik som i kveld... Hun var trøtt halv ni, men jeg var litt treg med å legge, så da sovnet hun først 00.45...
Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Angående tips, så er ikke jeg noen ekspert. Hadde ei veldig rolig jente i magen og d har hun fortsatt å være. Men jeg fant ut hun liker å ha en gasklut over ansiktet. Da slapper hun veldig av og roer seg raskt. Lar henne sovne med den foran ansiktet og så trekker jeg den opp når hun har sovnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå