Gå til innhold

What to do..?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er 5 uker gravid og jobber natt hele helgen. ( har hatt to nattevakter og har en igjen) formen har vært grei, litt små kvalm, men ellers greit. Idag er formen på det værste så langt, var sengeliggende i mye av forrige svangerskap, og kjenner kvalmen melder sin ankomst mer og mer. Det som derimot får meg til å bli mest bekymret er at jeg idag begynte å blø, ikke mye og det er ikke ferskt. Men kommer litt brunt hver gang jeg tørker meg ( noe som er ganske ofte nå for å se om det har sluttet) Er det kroppen som sier at det er litt for mye stress og omveltninger nå? Jeg kan fint tvinge meg igjennom en natt slik kvalmen er nå, men kjenner kanskje at med både kvalmen og blødningen vil fokuset være litt andre steder enn der det bør være. hvis jeg går på jobb kan jeg ikke gå hjem om formen blir verre og de andre er dønn avhengig av at jeg gjør jobben min hundre prosent. Samtidig vil jeg ikke være overhysterisk og melde meg syk for en "fillesak". Er litt usikker på hva jeg skal gjøre, hodet sier jeg bør holde meg hjemme i natt, mens samvittigheten sier jeg skal gå.. Noen som har noe formening om hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143542203-what-to-do/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...